Reklama

Reklama

Pizza na spodzie bez mąki

Pyszne i zdrowe warzywne placki pełne witamin i bez pustych kalorii. Te cztery proste przepisy zachwycą każdego miłośnika pizzy.

Owsiana pizza z jarmużem

Czas przyrządzenia: 40 min
Składniki dla: 4 porcje

Składniki

  • 8 łyżek płatków owsianych
  • 5-6 liści jarmużu
  • 2 jajka
  • 1/3-1/2 szklanki letniej wody
  • po 4-5 pomidorków i pieczarek
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 duża czerwona cebula
  • sól
  • pieprz
  • suszone oregano i bazylia
  • oliwa do skropienia

Sposób przygotowania:

1. Jarmuż opłucz, usuń twarde części. Miękkie części wrzuć do wrzątku, po 2 minutach wyjmij, przełóż do malaksera. Lekko zmiksuj. Przełóż do miseczki. Dodaj wodę, jajka, płatki i czosnek przeciśnięty przez praskę. Dopraw solą i pieprzem. 

Reklama

2 Okrągłą formę (o śr. 26 cm) wyłóż pergaminem. Rozsmaruj ciasto. Wstaw do piekarnika rozgrzanego do 200 st. Piecz 20 minut. Cebulę obierz. Pomidory i pieczarki umyj, osusz, wraz z cebulą pokrój w plasterki. Rozłóż je na podpieczonym spodzie. Posyp solą, pieprzem oraz suszonymi ziołami. Wierzch skrop oliwą. Piecz 5-7 minut.

Rada kucharza

Spróbuj też koktajlu z jarmużu. Zmiksuj go z bananem, ananasem lub jabłkiem, a otrzymasz lekką przekąskę pełną witamin i minerałów.

Dowiedz się więcej na temat: kuchnia | pizza | pizza warzywna | pizza bez mąki

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje