Nowości książkowe HarperCollins - Minecraft

Fenomen gry MINECRAFT nie przestaje zaskakiwać – jej popularność wzrasta nieprzerwanie od 2009 roku, a prawdziwego rozpędu nabrała w 2014 roku, gdy twórca gry, studio Mojang, zostało kupione przez koncern Microsoft. Niesłabnącym zainteresowaniem cieszą się książki i poradniki dla graczy – dotychczas w Polsce sprzedało się ponad 1 milion egzemplarzy.

Okładka książki "Minecraft. Zagadka lochów"
Okładka książki "Minecraft. Zagadka lochów"materiały prasowe

W ofercie wydawnictwa HarperCollins Polska dostępne są jedyne na rynku oficjalne poradniki i książki na licencji studia Mojang. Dzięki zawartej w nich wiedzy, fani gry uzyskają bezcenne wskazówki dotyczące funkcjonowania w tym niebezpiecznym, ale fascynującym świecie. Dzięki nim można zostać budowniczym, wojownikiem, a nawet prawdziwym ekspertem!

Minecraft. Zagadka lochów

Kolejna odsłona przygód Morgana, Ash, Harper, Po i Jodi, czyli piąta część z serii powieści pt. "Kroniki Woodsword", których akcja toczy się w świecie Minecrafta.

Tym razem przyjaciele niespodziewanie trafiają głęboko pod ziemię i znajdują się w samym środku niezwykłych wydarzeń. Od powodzenia ich misji zależą losy całego świata. Stanowiąc drużynę są pewni, że stawią czoła wszystkiemu, co napotkają w podziemnych lochach. Gdyby jednak tylko wiedzieli, co ich czeka... Gdyby choćby przez chwilę pomyśleli, że zostali zwabieni w niebezpieczną pułapkę... może wtedy inaczej pokierowaliby swoją wyprawą.

Wydanie oficjalne na licencji studia Mojang.

Autor: Nick Eliopulos

Grupa docelowa: 8-12 lat

Premiera: 30.09.2020 r.

Minecraft. Rocznik 2021

Okładka książki "Minecraft. Rocznik 2021"
Okładka książki "Minecraft. Rocznik 2021"materiały prasowe

Oto kolejny Rocznik Minecrafta. Przedstawiono w nim wiele ciekawych wydarzeń, które miały miejsce w świecie MInecrafta w ostatnim czasie! Niesamowita przygoda - Minecraft Dungeons - pozwoli poznać Świat Podstawowy w całkiem inny sposób! Podczas eksplorowania przerażających i dziwnych biomów Netheru będzie można zwiedzić i poznać ich nowych mieszkańców. Nowy Rocznik pokazuje też, w jaki sposób Minecraft jest wykorzystywany do przekształcania przestrzeni miejskiej i projektowania jej na nowo! Uczy również, w jaki sposób programować z Minecraftem SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ!

Autor: Dan Whitehead; Thomas McBrien

Grupa docelowa: 8-12 lat

Premiera: 30.09.2020 r.

Minecraft. W świecie gry i inne historie

Okładka książki "Minecraft. W świecie gry i inne historie"
Okładka książki "Minecraft. W świecie gry i inne historie"materiały prasowe

Cztery powieści z serii Kroniki Woodsword w eleganckim prezentowym opakowaniu i miękkiej oprawie. W pudełku znalazły się wydawane wcześniej osobno i bestsellerowe tytuły Minecraft: W świecie gry, Noc nietoperzy, Na głęboką wodę i Mob w maszynie. Nowe wydanie w etui to pomysł na fantastyczny prezent dla doświadczonych fanów gry i dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Minecraftem! Powieści powstały z myślą o czytelnikach w wieku 7+.

Autor: opracowanie zbiorowe

Grupa docelowa: 8-12 lat

Premiera: 14.10.2020 r. (14-28.10.2020 r. wyłączność w EMPIK)

Minecraft. Wielka kolekcja kreatywnego budowania

Okładka książki "Minecraft. Wielka kolekcja kreatywnego budowania"
Okładka książki "Minecraft. Wielka kolekcja kreatywnego budowania"materiały prasowe

Wielka kolekcja kreatywnego budowania to pomysł na prezent zarówno dla wytrawnych fanów Minecrafta, jak i dla tych, którzy rozpoczynają dopiero swoją przygodę z jedną z najpopularniejszych gier wszech czasów. W eleganckim pudełku znalazły się dwa miniprzewodniki pełne praktycznych wskazówek, rad i dobrego humoru. Dzięki nim stworzysz krainę zombie i park rozrywki z prawdziwego zdarzenia! Trzecia książka w zestawie to pełen inspiracji szkicownik, w którym dasz upust swojej twórczej fantazji, rysując, bazgrząc i projektując. Uzupełnieniem kolekcji jest fantastyczny plakat i zawieszka na drzwi.

Autor: opracowanie zbiorowe

Grupa docelowa: 8-12 lat

Premiera: 14.10.2020 r.

Minecraft. Niesamowite bazy. Budowle pobudzające wyobraźnię

Okładka książki "Minecraft. Niesamowite bazy. Budowle pobudzające wyobraźnię"
Okładka książki "Minecraft. Niesamowite bazy. Budowle pobudzające wyobraźnię"materiały prasowe

Odwiedź legendarne bazy Dwunastki - członków gildii wytrawnych budowniczych, gotowych zaprezentować swoje największe dzieła, w tym m.in. statki powietrzne oraz niezwykłe podwodne siedziby! Poznaj ich najlepsze sztuczki i rady, dzięki którym stworzysz fantastyczne tematyczne bazy, podołasz największym budowlanym wyzwaniom i skonstruujesz skomplikowane mechanizmy z czerwonego kamienia. Ta pełna ciekawych, unikatowych konstrukcji książka pobudzi wyobraźnię zarówno młodszych, jak i starszych fanów Minecrafta.

Autor: Thomas McBrien

Grupa docelowa: 8-12 lat

Premiera: 28.10.2020 r.

materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas