Reklama

Reklama

Woblink zwraca pieniądze za książki

Księgarnia internetowa Woblink.com świętuje wykorzystanie miliona kodów rabatowych "Bumerang" i przez najbliższe dwa tygodnie będzie zwracać klientom 20 zł za każde 10 zł wydanych na książki drukowane, e-booki lub audiobooki.

Z programu lojalnościowego Bumerang skorzystało już prawie 120 tys. Polaków, kupując ponad milion książek taniej. Łączna suma ich oszczędności wyniosła 10 mln złotych.

Bumerang to innowacyjny system rabatowy księgarni Woblink.com. Jego działanie jest proste: za każde 10 zł wydanych w księgarni czytelnik otrzymuje kod rabatowy o takiej samej wartości, który obniża cenę kolejnej zakupionej książki (do kwoty nie niższej niż 14,90 zł).

Reklama

Program Bumerang działa niemal od początku istnienia Woblinka i z roku na rok powiększa się grono jego entuzjastów. Dość powiedzieć, że do tej pory skorzystało z niego już prawie 120 tys. osób. Milion wykorzystanych kodów oznacza, że w trakcie 10 lat istnienia Woblink rozdał swoim klientom 10 mln złotych.

Milionowy kod został użyty 13 lipca 2020 roku. Koszyk, w którym został wykorzystany, zawierał pięć książek. Kodu użył czytelnik, który jest z Woblinkiem od 2015 roku. Łącznie wykorzystał on już 191 kodów.

- To dla nas symboliczny moment: wykorzystanie milionowego kodu Bumerang - mówi Paweł Polański, dyrektor Woblinka. - Z tej okazji przez najbliższe dwa tygodnie będzie można skorzystać z wyjątkowej oferty: podwajamy Bumerang i za każde 10 zł wydane na Woblinku do czytelnika wrócą 2 kody o łącznej wartości 20 zł. Nie mam wątpliwości, że Bumerang to unikatowy program lojalnościowy na polskim rynku książki. Jest łatwy, przejrzysty i wygodny w użyciu - nie wymaga gromadzenia punktów ani regularnych zakupów. Jest maksymalnie proczytelniczy, podobnie jak cały Woblink. O jego wyjątkowości świadczy fakt, że rekordziści w wykorzystywaniu kodów są z nami od 10 lat, czyli do samego początku istnienia Woblinka. Kto raz skorzysta z Bumerangu, będzie używał go ponownie.

Kody Bumerang używane były najczęściej w przypadku zakupu następujących produktów:

E-booki:
"Bieguni" Olgi Tokarczuk - Wydawnictwo Literackie,
"Listy zza grobu" Remigiusza Mroza - Wydawnictwo Filia,
"Szczygieł" Donny Tartt - Znak.

Audiobooki:
"Chrobot" Tomasza Michniewicza - Wydawnictwo Otwarte,
"Jak mniej myśleć" Christel Petitcollin - Wydawnictwo Feeria,
 "Homo deus" Yuvala Noaha Harariego - Wydawnictwo Literackie.

Książki tradycyjne:
"Tatuażysta z Auschwitz" Heather Morris - Wydawnictwo Marginesy,
"Wielki Ogarniacz Życia we dwoje, czyli jak być razem i się nie pozabijać" Pana Buka i Pani Bukowej - Flow Books,
"Księgi Jakubowe" Olgi Tokarczuk - Wydawnictwo Literackie.

Średnie użycie kodów wynosi 8,45 na osobę.

- Kody Bumerang są z nami niemal od początku, ale ciągle je udoskonalamy zgodnie z potrzebami naszych czytelników - mówi Paweł Polański. - Dziś kody same przypominają o sobie i swojej ważności w koszyku, tak aby czytelnik nie zapomniał ich wykorzystać. Zawsze są widoczne na koncie czytelnika - nie trzeba ich zapisywać i nigdy się nie gubią. Nie musimy szukać ich w mailach czy SMS-ach. No i wreszcie: nasz system zakupowy zawsze pokazuje oszczędność, którą możemy uzyskać - wszystko po to, aby kody były maksymalnie wygodne dla czytelników, którymi sami w Woblinku wszyscy jesteśmy.


INTERIA.PL/materiały prasowe

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje