Reklama

Ekspert Reserved

Kupiłam sweter dla męża, który okazał się za mały. Po dwóch tygodniach chciałam wymienić na większy lub inny. Okazało się to niemożliwe, oprócz tego obsługa była bardzo niemiła, rozmawiano ze mną jak z intruzem. postanowiłam nie robić więcej zakupów w waszej sieci sklepów. Miało to miejsce w sklepie w Krakowie-Czyżynach (miałam paragon, sweter był nie noszony!) - katarzyna dudek

Kupiłam sweter dla męża, który okazał się za mały. Po dwóch tygodniach chciałam wymienić na większy lub inny. Okazało się to niemożliwe, oprócz tego obsługa była bardzo niemiła, rozmawiano ze mną jak z intruzem. postanowiłam nie robić więcej zakupów w waszej sieci sklepów. Miało to miejsce w sklepie w Krakowie-Czyżynach (miałam paragon, sweter był nie noszony!) - katarzyna dudek

Bardzo mi przykro, że zostałaś tak potraktowana. Niestety rzeczy można wymieniać tylko do 7 dni. Jednak opryskliwość obsługi jest nie do wybaczenia. Wyciągniemy konsekwencje.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ekspert | RESERVED
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy