Reklama

Męski snobizm

To nie kobiety, ale mężczyźni przywiązują większą wagę do kupowania markowych ubrań. Tak przynajmniej wynika z najnowszych sondaży przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii.

To nie kobiety, ale mężczyźni przywiązują większą wagę do kupowania markowych ubrań. Tak przynajmniej wynika z najnowszych sondaży przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii.

Jeszcze kilka lat temu przysłuchując się rozmawiającym Wyspiarzom, można było wysłuchać analizy meczu piłkarskiego, czy sprawozdania z poprzedniego wieczoru w pubie. Teraz coraz częściej słychać, jak panowie omawiają zalety ubrań światowych projektantów mody.

W ubiegłym roku to brytyjscy mężczyźni byli głównymi klientami znanych butików. Co więcej, podczas gdy kobiety starają się znaleźć zawsze coś tańszego, mężczyźni w tym względzie nie idą na żaden kompromis: jeśli im się podoba, kupują bez względu na cenę.

Coraz więcej pieniędzy wydają też na kosmetyki: od balsamów do ciała i włosów począwszy, na kremach skończywszy. I jeszcze kilka podpowiedzi dla modnych panów: w tym sezonie modne jest retro: lata 50. albo 20., a t-shirty z napisami nadają się już tylko na szmaty do podłogi - w tym sezonie nie są ani zabawne ani modne.

Reklama
RMF
Dowiedz się więcej na temat: męski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy