Reklama

Już nie tylko zakupy! Jak zmieniają się sklepy internetowe?

Inspirują, dodają odwagi do działania, prezentują nowe możliwości, inicjują akcje prospołeczne i wspierają innych. E-sklepy to już nie tylko miejsca szybkich i bezpiecznych zakupów internetowych – dziś oferują o wiele więcej!

Zamiast sukienki - garść inspiracji

Na modzie świat się nie kończy - chcemy sięgać po więcej, poznawać różne oblicza świata, wiedzieć, co piszczy w trendach i szeroko pojętym designu, testować nowe rodzaje hobby i aktywności. Z tego założenia wyszedł Answear, który wraz z nową strategią i kampanią Lifespiration Starts Here ogłosił, że oprócz sklepu z modą, staje się miejsce lifespiracji. Słowo to można rozumieć jako inspiracje do życia na własnych zasadach. Marka, poprzez odświeżony wygląd strony, różnorodne produkty i inspirujące treści, także te lifestylowe, zawarte choćby na Journalu, pragnie pokazać Ci, jak żyć ciekawiej, odważniej i jeszcze bardziej aktywnie. W sklepie klienci mają przede wszystkim odnaleźć produkty, które urozmaicą ich otoczenie, uatrakcyjnią zarówno czas wolny, jak i ten spędzany na codziennych obowiązkach. W tym celu powstała nowa kategoria asortymentu, idealnie dopełniająca strategię - produkty home & living pojawiają się już od ubiegłego roku, a intensywny rozwój tej kategorii nastąpi w kolejnych miesiącach. Możesz spodziewać się wyjątkowych i designerskich przedmiotów takich marek, jak Pols Potten, Madam Stoltz, Umbra i wiele innych! A wszystko po to, by umożliwić Ci przyjemne, bezkompromisowe i interesujące życie!

Reklama

W stronę etycznej i bardziej świadomej mody

W swoich modowych zakupach coraz większą wagę przywiązujesz do kwestii etyki produkcji czy ochrony środowiska? Coraz więcej konsumentów pragnie kupować świadomie i odpowiedzialnie - na szczęście, zauważają to marki, które robią ukłon zarówno w stronę swoich klientów, jak i środowiska, proponując nowe, przyjazne rozwiązania. Na https://answear.com/ możesz wybierać z szerokiej oferty marek w duchu sustainability, które stosują organiczne, certyfikowane materiały, produkują z wykluczeniem szkodliwych dla planety chemikaliów czy z mniejszym zużyciem wody. W znalezieniu odpowiednich jeansów, sukienki czy torebki damskiej pomoże Ci filtr "Planet Friendly", który pojawił się wraz z nową wersją strony e-sklepu.

A kiedy już złożysz zamówienie, możesz oczekiwać, że wybrane produkty zostaną wysłane w jednej paczce, co jest wygodne dla ciebie i przyjazne dla środowiska, gdyż minimalizuje ślad węglowy. Dodatkowo, w 2021 r. Answear wprowadził opakowanie powstałe z recyklingu, jak biofoliopaki i kartony z przetworzonej makulatury. Marka odpowiada także za akcję Wear & Share, która z miesiąca na miesiąc zyskuje na popularności. Projekt, rozwijany na razie tylko w Polsce (choć Answear nie wyklucza jego rozszerzenia na pozostałe 9 rynków) umożliwia bezpłatne oddanie nienoszonych już ubrań, które potem zyskają nowe życie, będąc np. wykorzystane w recyklingu. Do tej pory udało się zebrać ponad 25 ton tekstyliów, a dzięki współpracy z fundacją Aeris Futuro zasadzić 1000 sadzonek drzew. Akcja trwa nadal i w każdej chwili możesz do niej dołączyć!

Silny głos kobiet

Szukasz kobiecej i bezkompromisowej marki? answear.LAB mocno stoi po stronie kobiet, wierzy w ich siłę, siostrzeństwo, pragnie zachęcać je do działania, dodawać pewności siebie. Brand powstał w 2020 r. i już zdążył osiągnąć kilka sukcesów (w tym stać się jedną z ulubionych marek klientek Answear.com). W zeszłym roku zdobył wiele prestiżowych nagród (Złote Spinacze, E-commerce Polska Awards 2021, IPRA Golden World Awards 2021 oraz nominację w jednym z największych międzynarodowych konkursów branży public relations - IN2 Sabre Awards) i zasłynął wyrazistymi kolekcjami. Jedną z nich była Girl Power, przepełniona buntowniczymi hasłami, podkreślająca sprawczość kobiet. Dochód z jej sprzedaży zasilił konto kobiecych organizacji z 7 krajów, a w Polsce trafił do fundacji Martyny Wojciechowskiej UNAWEZA. Przed marką wiele ambitnych planów i nowych kolekcji powstałych z niesamowitymi postaciami.

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy