Reklama

Reklama

Eleganckie stroje Victorii Beckham w supermarketach

Była Spice Girls, która została projektantką mody, Victoria Beckham, teraz sprzedaje swoją szykowną linię ubrań w supermarketach Target. Wcześniej na podobna współpracę pokusili się Versace dla H&M i Kate Moss dla Topshop, by w ten sposób zwiększyć liczbę swych klientów.

Oryginalne i modne stroje są bardzo poszukiwane przez klientów, co zrozumiałe. Oferta Beckham ma trafić do tych, których portfele nie pozwalają na częste odwiedzanie luksusowych sklepów.

Reklama

Kolekcja "VB x Target" (Victoria Beckham for Target) trafia na półki sklepowe z ofertą dla kobiet i dzieci. Jest to również pierwszy raz, gdy brytyjska projektantka stworzyła linię dla dzieci, inspirowaną strojami swej 5-letniej córki Harper.

- Jestem przytłoczona waszymi odpowiedziami" - napisała na Twitterze 42-letnia żona słynnego piłkarza Davida Beckhama, która rozpoczęła sprzedaż swej kolekcji w niedzielę. "Dziękuję za cierpliwość i przepraszam za frustracje! - dodała. Po kampanii, skierowanej najpierw do swych przyjaciół, aktorek, modelek i gwiazd, wiele produktów z kolekcji było już niedostępnych we wtorek na autorskiej stronie internetowej.

Fani projektów Victorii Beckham mogą je nabyć w przystępnych cenach od 6 do 70 dolarów, większość modeli kosztuje mniej niż 40 dolarów.

Wielu już pokusiło się o zakup modeli z kolekcji Victorii Beckham, choć niektórzy są sceptyczni. - Jestem wielkim fanem Victorii Beckham. Ale to nie dla mnie - powiedziała Crystal, krytykując tanie tkaniny, użyte do stworzenia kolekcji.  - Nie wszystko mi się podoba - dodaje jej przyjaciółka Madeleine, która jednak znalazła strój w swoim guście.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje