Michaszki od Mieszko w nowym opakowaniu
Podążając za aktualnymi trendami i oczekiwaniami konsumentów, Mieszko ulepszyło recepturę, zwiększając ilość orzecha arachidowego do 25% - najwięcej na polskim rynku!
Teraz Michaszki są jeszcze bardziej orzechowe!
Michaszki Original 220 g, cena rekomendowana - 7,99 zł, na rynku od sierpnia 2016 r.
MICHASZKI, cukierki w czekoladzie z długoletnią tradycją. Klasyk wśród czekoladowych przyjemności - nigdy się nie nudzi i zawsze znajduje swoich wiernych fanów. Swój niepowtarzalny smak Michaszki zawdzięczają starannie dobranym składnikom i oryginalnej recepturze, opartej na najbardziej popularnym wśród Polaków połączeniu smaku czekolady i kawałków orzechów.
Kakaowe nadzienie pozbawione jest szkodliwych tłuszczów trans, zawiera w sobie duże kawałki świeżo mielonych orzechów arachidowych i oblane jest prawdziwą czekoladą deserową. Właśnie dlatego Michaszki są ulubionym przysmakiem wielu osób. Idealne do dzielenia się z najbliższymi. Dostępne są w różnych opakowaniach (pudełko 220 g i 440 g, torebka 260 g i 1 kg oraz na wagę): na mniejszy i większy apetyt, na mniejsze i większe okazje.
MIESZKO
Jesteśmy polską marką z długoletnią tradycją. Pod marką Mieszko firma rozpoczęła swoją działalność w 1993 roku, kontynuując liczącą ponad sto lat tradycję cukiernictwa zakładów w Raciborzu.
Pamiętając o naszych korzeniach zmieniamy się w zgodzie z najnowszymi trendami - chcemy zapewnić konsumentom wysokiej jakości produkty z naturalnymi składnikami oraz ze szlachetnymi dodatkami w różnej wielkości opakowaniach. Naszą misją jest przede wszystkim ubarwiać, wzbogacać uprzyjemniać ważne chwile, którymi nasi konsumenci dzielą się z rodziną czy przyjaciółmi. Sprawiać, by były one jeszcze bardziej niezwykłe.
Do dziś niezmiennie jesteśmy uznanym ekspertem w produkcji pralinek i bombonierek na każdą okazję. Najpopularniejsze marki Mieszko to Cherrissimo, Amoretta, Magnifique, Chocoladorro oraz Michaszki. Mieszko jest również producentem cukierków nieczekoladowych - w tym uwielbianych przez dzieci Zozoli.