Reklama

Reklama

Nowy sposób na robienie zakupów. Na czym polega webrooming?

Webrooming to najnowszy trend zakupowy. Polega na znalezieniu produktu w sieci, ale kupieniu go w sklepie tradycyjnym. - Do niedawna popularny był showrooming, szliśmy do sklepu, przymierzaliśmy ubrania, a następnie kupowaliśmy je w sieci. Dzisiaj jest odwrotnie - wyjaśniła autorka bloga lifestyle'owego Milena Pacirak. O tym, jak Polki kupują ubrania, rozmawiały: dziennikarka Agnieszka Wesołowska, projektantka mody Ewa Szabatin i Dorota Wróblewska.

Webrooming to najnowszy trend zakupowy. Polega na znalezieniu produktu w sieci, ale kupieniu go w sklepie tradycyjnym. - Do niedawna popularny był showrooming, szliśmy do sklepu, przymierzaliśmy ubrania, a następnie kupowaliśmy je w sieci. Dzisiaj jest odwrotnie - wyjaśniła autorka bloga lifestyle'owego Milena Pacirak. O tym, jak Polki kupują ubrania, rozmawiały: dziennikarka Agnieszka Wesołowska, projektantka mody Ewa Szabatin i Dorota Wróblewska.
W internecie kupujesz szybko i wygodnie, bez wychodzenia z domu /Picsel /123RF/PICSEL

DD TVN/ x-news

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama