Reklama

Reklama

Jak zwiększyć ilość pokarmów roślinnych w diecie?

Żywienie oparte na roślinach zapewnia nie tylko korzyści zdrowotne, ale jest również dobre dla środowiska. Dieta bogata w źródła roślinne staje się coraz bardziej powszechna, zwłaszcza w przypadku młodszych pokoleń, które prowadzą żywą dyskusję na temat zrównoważonego rozwoju.

Spożywanie jedzenia pochodzenia roślinnego może mieć ogromny wpływ, a jeśli wszyscy kilka razy w tygodniu wybierzemy opcje roślinne, możemy zmienić świat. Największa podróż zaczyna się od najmniejszego kroku.

Reklama

W ten rosnący trend roślinnego jedzenia, wpisuje się Huel, który również powstał na ich bazie. Współzałożyciel i dyrektor ds. Żywienia, James Collier, odpowiada na niektóre często zadawane pytania dotyczące jedzenia na bazie roślin. 

Czym jest dieta roślinna?

Dieta roślinna to dieta składająca się głównie z pokarmów roślinnych. Takie pokarmy obejmują owoce, warzywa, orzechy, nasiona, rośliny strączkowe i produkty pełnoziarniste. Spożycie mięsa jest minimalne, jeśli w ogóle.

Istnieje wiele powodów, dla których ludzie wybierają dietę roślinną, w tym problemy środowiskowe, etyczne i zdrowotne. Nie sugerujemy jednak całkowitego wyeliminowania mięsa z diety danej osoby, jednak ograniczenie spożycia mięsa i żywności odzwierzęcej jest jednym z najszybszych i najprostszych sposobów, w jaki można zmniejszyć ślad węglowy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje