Reklama

Reklama

Ćwiczenia na klatkę piersiową

O biust kobiety na ogół troszczą się nakładając balsamy ujędrniające. To błąd, regularne ćwiczenia pomogą nie tylko wzmocnić klatkę piersiową, ale i poprawić kondycję piersi.

Ćwiczenia pomagające poprawić kondycję biustu należą do łatwych i przyjemnych, trzeba wykonywać je jednak systematycznie, najlepiej trzy razu w tygodniu.

Ćwiczenie I

Reklama

Stojąc prosto bądź siedząc po turecku należy złożyć ręce tak jak układa się je do modlitwy. Łokcie powinny być na wysokości piersi. Należy przycisnąć dłonie do siebie, wytrwać w ten sposób kilka sekund. Następnie rozluźnić mięśnie. Powinno się wykonać 3 serie tego ćwiczenia po 15 razy.

Ćwiczenie II

Siedząc po turecku bądź stojąc, układamy ramiona na wysokości biustu. Chwytami palcami jednej ręki palce drugiej. Staramy się odciągać dłonie przez kilka sekund. Należy wykonać 3 serie tego ćwiczenia po 15 razy.

Ćwiczenie III

Stojąc twarzą do ściany, należy położyć na niej dłonie - palce skierować do góry. Dłonie powinny znajdować się na wysokości piersi. Następnie należy zginać ręce w łokciach i pochylać się w stronę ściany. Takie "pompki" powinno się wykonać w 3 seriach.

Ćwiczenie IV

Stojąc prosto w lekkim rozkroju, dłonie należy oprzeć na ramionach. Następnie wykonuj samymi łokciami okrążenia. Zaleca się wykonanie 20. okrążeń do przodu i tylu samo do tyłu.

Ćwiczenie V

Przyjmuj pozycję jak do pompek, tylko zamiast na palcach stóp opieraj się na kolanach. Dłonie ułóż zgodnie z linią ramion. Załóż jedną stopę na drugą. Dodatkowo może je nieznacznie podnieść do góry. Zbliżaj klatkę piersiową w dół. Pilnuj, by plecy cały czas były proste. W tym samym czasie napinał mięśnie brzucha i pośladków. Na początek zrób 5 takich pompek. Docelowo wykonuj 3 serie po 10 razy.

Dowiedz się więcej na temat: ćwiczenia | biust | Fitness

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje