Reklama

Reklama

Przepis na piękne życie - nowy podkład ASTOR

Współczesna kobieta… ciągle gdzieś biegnie, dokądś zmierza. Wszystko ma ułożone w swojej głowie. Na ramieniu duża torebka, w której można wszystko zmieścić.

Na co dzień potrzebny jest jej podkład, który ukryje oznaki zmęczenia, wygładzi jej skórę, a przede wszystkim rozświetli, rozpromieni jej twarz. Anna Przybylska, ambasadorka marki ASTOR i symbol współczesnej Polki, jako pierwsza miała okazję testować nowy podkład Lift Me Up. Jest nim zachwycona, ponieważ ukrywa oznaki zmęczenia i przepracowania, nawilża i odświeża skórę, a przede wszystkim pięknie rozświetla cerę, dzięki połyskującym pigmentom.

Reklama

Kobieca dusza jest bardzo zachłanna i pragnie czerpać z życia to, co najlepsze. Aby sprostać jej wszelkim wymaganiom podkład Lift Me Up łączy w sobie wszechstronne właściwości. Jego wielofunkcyjność polega na połączeniu serum liftingującego z wygładzającym działaniem, które zapewnia promienny makijaż. Cały sekret kosmetyku to dwie kluczowe cechy ukryte w jednym produkcie.

Serum liftingujące z kwasem hialuronowym i witaminą E tuszuje niedoskonałości cery. Dzięki niemu troski odchodzą w zapomnienie. Jako pogromca stresu ukrywa oznaki zmęczenia i przepracowania. Twarz zachwyca młodzieńczym blaskiem oraz cieszy świeżym, zdrowym wyglądem. Za pełną wigoru kondycję cery odpowiada kompleks składający się z peptydówkwasu hialuronowego. Nawilża on oraz odświeża skórę. Z kolei witamina E wprowadza odmładzający powiew radości, redukując zmarszczki.

Drugi element podkładu Lift Me Up uwydatnia promienny wygląd cery. Rozświetlający efekt to zasługa połyskujących pigmentów rozpraszających światło. Lekka konsystencja fluidu gładko rozprowadza się po twarzy i nie pozostawia smug. Podkład Lift Me Up kamufluje szarość cery i  doskonale komponuje się z naturalnym kolorytem skóry. Twarz nabiera zdrowego blasku, a promienny efekt utrzymuje się przez cały dzień. Nowy podkład posiada faktor 15 SPF, który chroni cerę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.

Opakowanie podkładu Lift Me Up to kobiece połączenie stylowej elegancji oraz beztroski. Przejrzysta buteleczka przedstawia stateczność oraz rozwagę. Jej smukły kształt prezentuje klasyczny minimalizm.

Nakrętka stanowi przeciwieństwo dojrzałego spokoju. Różowy kolor to wesoły dodatek przypominający szaleństwo dziecinnych lat. Dzięki podkładowi Lift Me Up marki Astor radosne, młodzieńcze wspomnienia mogą ponownie stać się rzeczywistością.  

Oto kilka informacji na temat użytkowania podkładów przez Polki (źródło: badanie SMG KRC, Usage&Attitudes 2012, Kosmetyki Kolorowe).

· Kobiety najczęściej robią makijaż 1 raz dziennie.

· Podkład to drugi po tuszu do rzęs kosmetyk uznawany za niezbędny przy wykonywaniu makijażu (49% uważa za niezbędny).

· 63% badanych stosuje podkład regularnie, a ponad połowa (55%) przynajmniej raz w tygodniu.

· Cena i wysoka jakość to kluczowe czynniki decydujące o zakupie kosmetyków

· Kobiety najczęściej kupują lakiery do paznokci (istotny wzrost wskazań), błyszczyki, podkłady oraz tusze do rzęs.

· Kobiety najwięcej płacą za podkłady (średnio 37.39 PLN).

· Najistotniejszą cechą w podkładzie jest jego działanie matujące (21% uznaje ją jako najbardziej pożądaną), w dalszej kolejności doceniania jest wielofunkcyjność, skuteczne krycie oraz dopasowanie się do karnacji.

· Kobiety cenią także produkty wielofunkcyjne, które równocześnie matują, kryją i są długotrwałe.

· Przy zakupie podkładu kobiety w pierwszej kolejności koncentrują się na wyborze odpowiedniego odcienia, a następnie biorą pod uwagę cenę, właściwości oraz markę.

· Anna Przybylska jest najczęściej wymienianą osobą, która reklamowała w ciągu ostatniego roku markę Astor. Jest lubiana przez respondentki, które uznają, iż pasuje do reklamy kosmetyków. Jej rekomendacja zachęca do zakupu kosmetyków marki Astor.

Ceny:

Podkład Lift Me Up - 39,90 zł

Dostępnych będzie 5 odcieni (101, 200, 201, 203, 300).

 


Dowiedz się więcej na temat: podkład | makijaż

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje