Reklama

Reklama

Szybki trening na jędrne pośladki

Mało która kobieta jest zadowolona z wyglądu swoich pośladków. Nawet jeśli przykryte odzieżą wyglądają w porządku, to często pojawia się na nich nieestetyczny cellulit. Na szczęście, przy odrobinie cierpliwości jest na to rada!

Pośladki prezentują się ładnie, jeśli są jędrne, uniesione, kształtne i bez widocznego cellulitu. Płaskiej pupie mówimy stanowczo nie! Dlatego specjalnie dla kobiet, które chcą poprawić wygląd tej problematycznej strefy, znalazłyśmy idealny, domowy trening. Nie tylko wyszczupli i wzmocni mięśnie pośladków, ale przede wszystkim sprawi, że będą prezentować się atrakcyjnie, a "pomarańczowa skórka" przestanie rzucać się w oczy. 

Reklama

Zestaw ćwiczeń trwa tylko 15 minut, więc z pewnością każda z was znajdzie na niego chwilę. Trening przygotowała Monika Kołakowska - popularna na Youtubie trenerka, która dzieli się ze swoimi obserwatorami ciągle to nowymi zestawami ćwiczeń. Jeśli dodatkowo wyrobisz nawyk codziennego picia dwóch litrów wody, ograniczysz niezdrowe jedzenie (szczególnie cukier i fast-foody) oraz regularnie będziesz stawać na macie - z pewnością szybko zobaczysz efekty. Przekonasz się, że warto!

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje