Reklama

Reklama

Lifespiration Starts Here - możesz lepiej, możesz bardziej, możesz więcej!

Warto wykorzystywać życie na maxa i wyciskać je niczym cytrynę. W nowej kampanii Answear poznasz wyjątkowe bohaterki, które żyją na własnych zasadach i przekonasz się, że warto marzyć i działać. Uwaga, prawdziwe inspiracje nadchodzą!

Lifespiration Starts Here - Answear inspiruje do ciekawego życia

Jesienna kampania Answear.com Lifespiration Starts Here, na przekór porze roku, budzi do życia. Sklep w ramach nowej komunikacji pragnie oferować coś więcej niż tylko modę - staje się miejscem lifespiracji, czyli inspiracji do życia na własnych zasadach. Możesz być taka, jak chcesz, realizować swoje pasje, odkrywać kolejne możliwości i wyznaczać nowe ścieżki. Dzięki gotowym wskazówkom przekonasz się, jak żyć ciekawiej, aktywniej i jeszcze bardziej odważnie, nauczysz się też odnajdywać nowe inspiracje, które pobudzą cię do działania i dodadzą skrzydeł. Pierwszą z nich niech będzie hipnotyzujący spot, w którym występują autentyczne bohaterki: działaczka społeczna Izabela Sopalska-Rybak, zawodowa mistrzyni Europy w boksie Sasha Sidorenko i czołowa przedstawicielka polskiej sceny voguingu Bożena Wydrowska. Każda z nich ma unikalną osobność, jest pełna energii, rozwija swoje pasje i walczy o spełnienie marzeń. Wszystkie są prawdziwą lifespiracją.

Reklama

Gdzie szukać inspiracji?

Inspiracje odnajdziesz nie tylko w nowym, żywiołowym spocie Answear, ale także na stronie sklepu. Już wkrótce pojawią się nowe produkty z kategorii lifestyle, które uzupełnią modowy asortyment marki, obejmujący ponad 115 tys. elementów, od swetrów męskich i damskich, po okrycia wierzchnie na wszystkie pory roku, odzież sportową i comfy, obuwie i akcesoria, jak paski damskie, torebki, zegarki. Wraz z nową strategią zmienił się także blog Answear, znany teraz jako Journal - oprócz modowych treści znajdziesz tam również garść inspirujących przewodników i poradników dotyczących podróży, kultury, czasu wolnego, designu, a także wywiady z ciekawymi osobowościami. To nie wszystko! Jesienią Answear wystartował z międzynarodowym konkursem fotograficznym dedykowanym każdemu, kto pragnie chwytać lifespiracje każdego dnia.

"Jako marka chcemy zachęcać do poszukiwania, inspirować i podpowiadać nie tylko w obszarze mody. Chcemy być blisko naszych fanów i klientów, i wraz z nimi tworzyć preteksty do szeroko pojętej aktywności: sportowej, artystycznej czy rozwojowej. Moda jest elementem uzupełniającym nasze życie i traktujemy ją jako dopełnienie tego, co na co dzień robimy i czemu oddajemy się w całości" - komentuje Joanna Kosman, kierownik marketingu Answear.com.

Moc lifespiracji w konkursie fotograficznym Answear

Zasady trwającego do 30 listopada konkursu Lifespiration Starts Here były proste - wystarczyło zrobić inspirujące zdjęcie lub nakręcić video, a następnie umieścić je na swoim instagramowym profilu z hasztagiem #lifespirationstartshere (z jego pomocą możesz teraz wyszukać konkursowe prace). Answear zaangażował społeczność z 9 europejskich krajów, w których działa - jak na razie w ramach projektu powstało prawie 4000 zdjęć i filmów. Wśród nich zobaczymy zapierające dech w piersiach jesienne krajobrazy, migawki z rozmaitych podróży i górskich wędrówek, chwile przeżywane z rodziną i artystyczne kompozycje zachęcające do kreatywnego spędzania czasu jesienią. Jest moc! Zwycięzców konkursu poznamy już niebawem - wybierze je międzynarodowe jury złożone z wyjątkowych kobiet, ekspertek, które mają swoje pasje i dostrzegają lifespiracje na każdym kroku. Nagrodą główną w konkursie jest 5000 zł na spełnienie swoich marzeń.

***

Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 10 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce - w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.

materiały promocyjne

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy