Unimil Max Love & Jakdojade gwarantują „Dłuższe Połączenie”
W popularnej aplikacji mobilnej Jakdojade trwa walentynkowa kampania „Dłuższe Połączenie”, promująca prezerwatywy Unimil Max Love Time Control.

Dłuższy czas trwania stosunku jest źródłem nie tylko fizycznej, ale też emocjonalnej satysfakcji dla partnerów. Przekłada się w pozytywny sposób na szansę zniwelowania tzw. orgasm gap (różnicy w częstości osiągania orgazmu między partnerami) i wzmocnienie więzi w związku. Na tę potrzebę odpowiadają wzbogacone o środek nawilżający z dodatkiem lidokainy (pomagającej kontrolować moment wytrysku i wydłużać czas podniecenia seksualnego u mężczyzn) prezerwatywy Unimil Max Love Time Control.
Aplikacja Jakdojade — najpopularniejszy polski planer podróży komunikacją publiczną i międzymiastową — pozwala z kolei na znalezienie najkrótszego lub optymalnego połączenia komunikacyjnego.
Kampania „Dłuższe Połączenie” wykorzystuje ten touchpoint i jego mechanikę w niestandardowy sposób. Bawi się słowem i wybija konsumentów z monotonii codziennego korzystania z aplikacji, zaskakując w niespodziewanych okolicznościach. Działania kampanijnie obejmują m.in. pojawienie się niestandardowego „buttona” w opcjach wyboru podróży czy spersonalizowane kreacje wykorzystujące parametry trasy użytkownika. Ideę dopełnia mechanizm generowania połączenia z punktu docelowego do najbliższego punktu sprzedaży promowanego produktu (w sieci Rossmann).
Więcej o produkcie i podróży do niego na stronie https://dluzszepolaczenie.pl/
Działania potrwają do 14 lutego. Za stworzenie idei kreatywnej, realizację kampanii we współpracy z Jakdojadę (Ringier Axel Springer) oraz zakup mediów odpowiada agencja Insignia.
Artykuł sponsorowany