Reklama

Reklama

Potrawy na cały tydzień

Pyszne i zdrowe dania obiadowe. Przygotujesz je bez trudu!

Papryki nadziewane

Czas przyrządzenia: 1,5 godziny
Składniki dla: 4 osób

Składniki

  • 8 zielonych papryk
  • szklanka ryżu
  • sól
  • olej
  • 2 cebule
  • 60 dag mięsa mielonego
  • pieprz
  • łyżka koncentratu pomidorowego
  • 2 ząbki czosnku
  • puszka czerwonej fasolki
  • natka pietruszki
  • ser mozzarella

Sposób przygotowania

1. Z umytych papryk odkrój czubki i usuń nasiona. Ryż ugotuj w osolonym wrzątku. Na patelni rozgrzej olej i zeszklij posiekaną drobno jedną cebulę i ząbek czosnku. 

2. Dodaj mięso mielone, przypraw solą i pieprzem. Smaż 10 minut, dodaj koncentrat pomidorowy, przeciśnięty przez praskę ząbek czosnku oraz osączoną fasolę. Duś. Mięso wymieszaj z ugotowanym ryżem. 

3. Papryki napełnij farszem. Ułóż w garnku i zalej do połowy wodą. Dodaj łyżkę oleju, sól, pieprz i drobno pokrojoną cebulę. Duś, aż papryki będą miękkie. Pod koniec gotowania ułóż na nich plastry mozzarelli. Wywar możesz zagęścić łyżką mąki z 3 łyżkami wody. 

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje