Reklama

Reklama

Zdrowie tkwi w… kolorach

Warto pamiętać, że w naszej codziennej diecie powinno znajdować się pięć porcji warzyw i owoców. Ich różnorodność pozwoli nam dostarczyć organizmowi odpowiednich ilości składników odżywczych i mikroelementów. Poniżej znajdziecie przepisy na kolorowe i odżywcze dania.

Czerwone na śniadanie - szakszuka

Składniki

  • Pomidory krojone bez skórki np. marki Sandra
  • Papryka czerwona
  • 2 ząbki czosnku
  • Cebula
  • Natka pietruszki
  • 2 jajka
  • Oliwa
  • Słodka papryka
  • Sól, pieprz do smaku

Cebulę i czosnek drobno siekamy. Podsmażamy na oliwie i dodajemy pomidory. Odparowujemy wodę przez kilka minut. Dodajemy pokrojoną w kostkę paprykę i smażymy przez chwilę. Na warzywach rozbijamy jajka. Przykrywamy patelnię i dusimy tak do momentu, aż białko się zetnie. Doprawiamy słodką papryką, solą i pieprzem. Posypujemy natką pietruszki.

Reklama


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje