Księżna Kate znów ubrana pięknie i niedrogo
Księżna Cambridge pojawiła się na premierze filmu "A Street Cat Named Bob" w białej sukni sygnowanej przez Self-Portrait. Ale kto kryje się za tą marką zmierzającą w stronę sukcesu?
Self-Portrait, marka założona w 2013 roku przez Hana Chonga, byłego ucznia szkoły Central Saint Martins w Londynie, szybko stała się kultowa na czerwonym dywanie. Powód? Seksowna, ale nie wulgarna estetyka, cięcia, które podkreślają figurę tych, którzy je noszą i gra przejrzystościami dzięki wykorzystaniu falban i koronek. Czarowi marki uległy takie gwiazdy jak Beyonce, Jennifer Lopez, Olivia Palermo. Teraz dołączyła do nich księżna Cambridge.
Inną siłą Self-Portrait jest dystans do luksusu. Choć uwielbiana przez najbogatsze kobiety na świecie, to marka na każdą kieszeń. Cena sukni wybranej przez Kate Middleton to około 360 euro. I to jest jedna z najdroższych sukien z kolekcji. Książna Kate znów pokazała innym, jak się ubierać pięknie i niedrogo.
Self-Portrait nie ogranicza się jedynie do sukienek. W kolekcji wiosenno-letniej 2017 Han Chong rozszerzył ofertę swojej marki o spódnice, spodnie i topy. Z tej okazji, projektant nawet współpracował z projektantem obuwia Robertem Clergerie przy tworzeniu ekskluzywnej linii obuwia, prezentowanej podczas pokazu. Ale największym hitem projektów Hana Chonga są suknie ślubne. Eteryczne, delikatne, ozdobione koronką lub haftem angielskim. To idealne rozwiązanie dla tych, które chcą pójść do ołtarza w sukni w atrakcyjnych cenach (między 560 a 840 euro).