Słoneczny patrol dla skóry

Pod hasłem Słoneczny patrol dla skóry ruszyła druga edycja kampanii edukacyjnej Laboratoire Dermatologique Bioderma, producenta dermokosmetyków do opalania z linii Photoderm.

article cover
INTERIA.PL/materiały prasowe

Już 23 maja Słoneczny Patrol dla Skóry rusza w Polskę - podczas majowych i czerwcowych weekendów, w galeriach handlowych największych miast Polski uruchomione zostaną Plaże w mieście, czyli letnie poradnie eksperckie. W ramach poradni lekarze dermatolodzy zbadają znamiona, pomogą w określeniu fototypu skóry i w doborze programu opalania pod kątem miejsca wyjazdu wakacyjnego. Na tych letnich stoiskach będzie można także przymierzyć okulary przeciwsłoneczne.

Plaże w mieście:

23 - 24 maja Galeria Krakowska (Kraków),
6 - 7 czerwca Galeria Malta (Poznań),
20 - 21 czerwca Galeria Silesia City Center (Katowice),
27 - 28 czerwca Galeria Mokotów (Warszawa).

Ze względu na charakter edukacyjny kampanii, której celem jest propagowanie zasad przeciwdziałania rakowi skóry, patronat merytoryczny nad akcją objęła Polska Unia Onkologii. O sukcesie akcji świadczy ilość pacjentów/ urlopowiczów, do których uda się dotrzeć. Dlatego też chcemy, aby informacje na temat zasad korzystania ze słońca oraz prawidłowego doboru kosmetyków były dostępne w miejscach, do których konsument trafia jeszcze przed urlopem, planując swoje wakacje. Poprosiliśmy więc o wsparcie naszej akcji portal wakacje.pl oraz sieć salonów optycznych Vision Express.

W jaki sposób będziemy wspólnie edukować polskich urlopowiczów?

Informacje o Słonecznym Patrolu i prawidłowej ochronie przeciwsłonecznej oraz cenne wskazówki przed wyjazdem na wakacje pojawią się na stronie portalu w Vademecum podróżnika. Klienci portalu otrzymają karty rabatowe na preparaty ochrony przeciwsłonecznej Photoderm.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas