Nigdy nie jedz sam, czyli sekrety sukcesów w biznesie
Książkę można określić jako poradnik dla ludzi, którzy chcą odnieść sukces w biznesie. Jest ona jednak zupełnie niepodobna do innych tego rodzaju opracowań. Autor nie odwołuje się do kalkulacji ekonomicznych, znajomości rynków, umiejętności negocjacji.

Pisze po prostu o tym, jak postępować, aby nawiązywać pożyteczne, owocne kontakty z ludźmi, którzy ułatwią osiągnięcie sukcesu - i słusznie zauważa, że pomocni ludzie to na ogół tacy, którym ktoś też pomógł w życiu. To nastawienie określa mianem budowania relacji, tworzenia sieci - i radzi, jak tego skutecznie dokonać.Nie jest to jeszcze jeden przemądrzały poradnik, to barwna, pełna anegdot i opisów niecodziennych wydarzeń opowieść. Obok znanych osób ze świata biznesu i polityki, autor odwołuje się do losów i strategii postępowania wielkich postaci historycznych, Abrahama Lincolna i Benjamina Franklina czy - spośród bardziej współczesnych - Billa Clintona i Dalaj Lamy.Odkryłem, że jedzenie znacznie ułatwia rozmowę - pisze Keith Ferrazzi, skądinąd znawca win, restauracji i miłośnik gotowania. I zaraz dodaje - Zdałem sobie sprawę, że bieda to nie tylko brak źródeł pieniędzy, ale raczej brak kontaktów z ludźmi, którzy mogą ci pomóc zrobić coś więcej dla samego siebie.
Ferrazzi Keith - absolwent Harvard Business School, jest założycielem i dyrektorem generalnym firmy konsultingowej FerrazziGreenlight. Na początku kariery był dyrektorem ds. marketingu w Deloitte Consulting oraz Starwood Hotels&Resort, a także dyrektorem generalnym firmy produkującej gry reklamowe YaYa. Publikuje w tak opiniotwórczych pismach jak Wall Street Journal i Harvard Business Reviev. Mieszka w Los Angeles i Nowym Jorku.Weź udział w konkursie!
Keith Ferrazzi, Tahl Raz (tłumaczenie Aneta Pietrzak)Nigdy nie jedz sam, czyli sekrety sukcesów w biznesie