Eobuwie.pl po raz pierwszy zostało partnerem programu Top Model
Artykuł sponsorowany
Dowiedz się więcej o współpracy Top Model - kultowego programu TVN z eobuwie.pl. Na czym polegało zadanie specjalne dla uczestników i jak sobie z nim poradzili?
To Model to program, który oglądają setki tysięcy widzów. Na antenie TVN pojawiają się kolejne sezony, na które z niecierpliwością czekają fanki oraz fani w różnym wieku. Uczestnicy wybrani na drodze surowej selekcji podczas castingów poznają tajniki pracy w modelingu, dostają indywidualne wskazówki, podpowiedzi i biorą udział w zmaganiach, by na końcu wyłonić zwycięzcę rywalizacji. Nagrodą główną jest wysoka suma pieniężna oraz podpisanie kontraktu z agencją modelingową i sesja na okładkę znanego magazynu modowego. W międzyczasie trwania programu pojawiają się zadania specjalne, za które również przewidziane są nagrody dodatkowe.
Eobuwie.pl partnerem Top Model
Tej jesieni możemy śledzić losy bohaterów 12. sezonu programu Top Model. Po raz pierwszy w historii jego partnerem miało okazję być eobuwie.pl. To moment, w którym marka podkreśla swoją wysoką i stabilną pozycję na rynku obuwniczym.
W 6. odcinku emitowanym 7 października uczestnicy otrzymali z tej okazji absolutnie nietypowe zadanie specjalne, które pokazało ich od innej strony. Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że ta konkurencja należała do kategorii karkołomnych. Na szczęście wszyscy szczęśliwie ją ukończyli, a efekty były naprawdę imponujące. Nagrodą za zwycięstwo w tej konkurencji była wizerunkowa sesja specjalna.
Zadanie dla uczestników Top Model dla eobuwie.pl
Zadanie polegało oczywiście na ciekawym wyeksponowaniu na zdjęciu butów z eobuwie.pl. Utrudnienie było takie, że modelki i modele musieli przybierać przy tym pozycje z jogi. Należy przy tym dodać, że nie wszyscy mieli na nogach wygodne obuwie casualowe czy sportowe sneakersy. Kobiety pozowały w wysokich szpilkach, koturnach, a utrzymanie w nich równowagi na jednej nodze lub w dużym rozkroku wymagało wyjątkowego skupienia.
To nie wszystko. Sesję komplikował niektórym fakt, że musieli pracować w parach. Nie każdy był zadowolony z partnera, partnerki, sytuacja robiła się momentami bardzo gęsta i pojawiały się spięcia między uczestnikami, co odbijało się na ich zaangażowaniu oraz skupieniu na wykonaniu zadania.
Trudności we współpracy widać było wyraźnie u Wiktorii Różańskiej i Mateusza Dziedzica, którzy pozują w zupełnie różny od siebie sposób, mają inne temperamenty, a podpowiedzi ze strony jurorów jeszcze bardziej zaogniały sytuację.
Kto wygrał zadanie dla eobuwie.pl w Top Model?
Najlepiej w tej niecodziennej sesji poradzili sobie: Wiktoria Burejza i Aleksander Szynakriow. Rezultat ich ciężkiej pracy rzuca na kolana. Na tym zdjęciu widać nie tylko buty, ale również emocje, a poza, którą wykonali, należała do naprawdę wymagających.
Dzięki temu zwycięstwu mieli oni okazję zaprezentować najnowszą kolekcję sezonu jesień - zima 2023/2024 eobuwie.pl, czego efekty można będzie zobaczyć na stronie sklepu https://eobuwie.com.pl/b/top_model. Z uwagi na fakt, że marka jest liderem w branży obuwniczej, nagroda ta stanowiła niezwykłą szansę dla obojga modeli. To pewnego rodzaju test zawodowy, który pokaże, jak Wiktoria i Aleksander sprawdzają się we współpracy z komercyjnymi markami.
Sklepy eobuwie.pl i ich asortyment
Eobuwie.pl to przede wszystkim sklepy internetowe, które zajmują się sprzedażą obuwia dla każdego. Znajdziesz tu markowe buty znanych producentów m.in.: Adidas, Reebook, Puma, Nike, Tommy Hilfiger, cenionych projektantów, takich jak: Michael Kors, Karl Lagerfeld, ale również marek na każdą kieszeń: Jenny Fairy, Nelli Blu czy Sprandi. Obok obuwia, sklepy oferują także duży wybór dodatków, torebki, plecaki, paski, zegarki, portfele, czapki, szale, skarpetki itp.
Sklepy internetowe eobuwie.pl zostały w ostatnim czasie uzupełnione o sklepy stacjonarne, które jednak należą do bardzo nietypowych. Asortyment w nich nie znajduje się na ogólnodostępnych półkach, lecz w magazynie. Klienci mają dostęp do monitorów, na których wyszukują interesujące ich pary butów, a następnie podają przypisane im numery obsłudze. Ekspedienci przynoszą wówczas określoną parę do przymierzenia. Taki sposób zagospodarowania przestrzeni pozwala znacząco zwiększyć ilość produktów dostępnych w sklepie.
Współpraca eobuwie.pl z Top Model przebiegła bardzo sprawnie i owocnie. Zyskał na tym zarówno program, jego uczestnicy, widzowie, jak i eobuwie.pl. Z niecierpliwością czekamy na dalsze podobne akcje obu partnerów.
Artykuł sponsorowany