Reklama

Reklama

Historia sukcesu marki ACLARI Diamonds

Są indywidualistami, wizjonerami, pasjonatami, artystami, gemmologami... Lubią dopracowywać własne pomysły. Do perfekcji. Z sezonu na sezon nabierają odwagi, a spod ich ręki wychodzą diamentowe dzieła sztuki. Zaledwie 11 lat temu debiutują z autorską kolekcją pierścionków zaręczynowych z brylantami. Dziś mogą pochwalić się nowoczesnym sklepem internetowym, siecią salonów stacjonarnych oraz oczywiście całą rzeszą zadowolonych klientek. Historia sukcesu marki ACLARI Diamonds to opowieść o sztuce kreacji marzeń i pasji, która napędza do działania. Jak to się zaczęło? Uchylamy rąbka tajemnicy!

Twórcy mają wizję

O kamieniach szlachetnych mogą opowiadać godzinami, a ich numerem jeden są diamenty. Za sterami ACLARI Diamonds stoi rodzina gemmologów: znawców i pasjonatów kamieni szlachetnych. Jak sami mówią o sobie - projektują dla tych, którzy tak jak oni kochają rękodzieło oraz wierzą, że moda może być etyczna. Markę rozwijają powoli, lecz konsekwentnie. W pierwszej kolejności chcą zadbać o to, co zbudowali do tej pory - podkreślają. A wszystko zaczęło się od miłości do diamentów...

- Praca z kamieniami szlachetnymi to czysta magia, a prawdziwym fenomenem są diamenty. Uwielbiamy je za drzemiący w nich potencjał, ale też za to, jak prezentują się w biżuterii - opowiadają. - To właśnie ta pasja zaowocowała pomysłem na projekt biznesowy. Startowaliśmy z kameralną pracownią oraz hurtownią jubilerską. Nasze artystyczne dusze czuły jednak niedosyt, a w głowach coraz częściej zaczęła pojawiać się myśl, aby tworzyć dalej pod własną marką...

Reklama

Wschodząca gwiazda na modowym firmamencie

Nie mija wiele czasu, a premierę ma sklep internetowy - jako pierwszy na polskim rynku oferuje wyłącznie złotą biżuterię z diamentami. Debiutancka kolekcja zaręczynowa z 2011 roku momentalnie trafia do kobiecych serc. Niedługo potem otwiera się salon stacjonarny w Warszawie, co też okazuje się strzałem w dziesiątkę. Wygodna forma sprzedaży w modelu omnichannel od razu przekonuje młodych ludzi.

Marka chwyta wiatr w żagle i otwiera kolejne salony w największych miastach w Polsce. Dziś pierścionki zaręczynowe z brylantami od ACLARI Diamonds można obejrzeć i przymierzyć m.in. w gdyńskim Klifie, Sky Tower we Wrocławiu oraz kultowej Hali Koszyki w Warszawie. Dla swoich klientów marka przygotowała miłą niespodziankę - zarówno kupujący stacjonarnie, jak i online mogą liczyć na te same przywileje, w tym 100 dni na zwrot oraz możliwość bezterminowej korekty rozmiaru pierścionka.

ACLARI Diamonds Odkryciem Roku

Diamentowe rękodzieło ACLARI Diamonds przyciąga siłą indywidualizmu. Ponadczasowe formy przeplatają się tutaj z retro wzornictwem i romantyzmem w stylu boho. Jest też miejsce na asymetrię oraz awangardowy akcent. W każdym projekcie kryją się artystyczna wizja, talent, pasja. Marka tworzy z myślą o wszystkich, którym bliski jest temat mody odpowiedzialnej, oraz dla których ważne są detale.

- Wierzymy w ideę etycznej mody i dokładnie w takim duchu projektujemy. Nasze diamenty pochodzą z pewnych źródeł, z rejonów nieobjętych konfliktami. W biżuterii zakuwamy wyłącznie diamenty naturalne, które starannie selekcjonujemy. Każdy kamień ma oczywiście certyfikat autentyczności - zaznaczają jubilerzy z ACLARI Diamonds. - Wszystkie nasze pierścionki zaręczynowe, a także kolczyki oraz zawieszki powstają w Polsce na podstawie autorskich projektów - dodają- Tworzymy od początku do końca we własnej pracowniPonieważ pomijamy cały łańcuch pośredników, możemy zagwarantować najlepszy na polskim rynku stosunek jakości do ceny, a także indywidualnie dopasowaną ofertę. 

Jak widać, nie bez powodu kilka lat temu markę ACLARI Diamonds okrzyknięto Odkryciem Roku. Gratulujemy i życzymy wielu kolejnych sukcesów!

Pierścionki zaręczynowe z polską metką

Wyjątkowe pierścionki zaręczynowe z diamentami od ACLARI Diamonds można obejrzeć i kupić online, a w największych miastach w Polsce również stacjonarnie. Salony tej marki jubilerskiej znajdziesz w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Gdyni, Olsztynie, Katowicach i we Wrocławiu.

Artykuł sponsorowany

materiały promocyjne

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy