Świat potrzebuje więcej Mikołajów. Coca-Cola stawia na prawdziwą magię życzliwości

Artykuł sponsorowany

W tym roku warto obudzić w sobie wewnętrznych Mikołajów
W tym roku warto obudzić w sobie wewnętrznych Mikołajów materiały promocyjne

Coca-Cola stawia na magię życzliwości...

...bo świat potrzebuje więcej Mikołajów

"Nie godzimy się na to, aby w Polsce - szczególnie w święta - nadal były głodne dzieci"
"Nie godzimy się na to, aby w Polsce - szczególnie w święta - nadal były głodne dzieci"materiały promocyjne
Polski Czerwony Krzyż dostrzega problem skrajnego ubóstwa i wykluczenia społecznego. Nie godzimy się na to, aby w Polsce – szczególnie w okresie świąt – ktokolwiek pozostawał głodny. Pragniemy dla każdego godnych, ciepłych i radosnych spotkań świątecznych. Dlatego w tegorocznej kampanii organizowanej z naszym zaufanym partnerem, którym od lat jest Coca-Cola, chcemy pomagać wszystkim, którzy tego potrzebują. Dzielenie się mnoży dobro
mówi Michał Mikołajczyk, członek Zarządu Głównego Polskiego Czerwonego Krzyża.
Oceń artykuł
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?