Tanie pozycjonowanie - czy jest możliwe?
Artykuł sponsorowany
Chyba nikogo nie zdziwi fakt, że przytoczę tutaj znane porzekadło: „Chcesz dobrze czy tanio ?”. Jest to brutalna prawda, a szukanie oszczędności często prowadzi do frustracji, marnych efektów, a nawet konieczności ponownej inwestycji czasu i pieniędzy. Jeśli chcemy szybkich i zadowalających efektów, wymiernych wyników mających przełożenie na stan naszego biznesu/firmy nie powinniśmy oszczędzać na pozycjonowaniu stron internetowych.
Pozycjonowanie stron jest prężnie rozwijającą się branżą - konkurencja jest duża, a ceny pozycjonowania są konkurencyjne. Zanim jednak wybierzemy tanią opcję, zastanówmy się, co niesie za sobą powierzenie pozycjonowania twojego biznesu taniej agencji SEO, ale czy solidnej i doświadczonej? Chcąc pojawić się w wysokich wynikach wyszukiwania, konieczne jest zainwestowanie odpowiednich środków, zwłaszcza jeśli konkurencyjność rynku jest duża a my, mimo prężnie rozwijającego się biznesu, dopiero wchodzimy na rynek internetowy.
Tanie pozycjonowanie stron - hit czy kit?
Nie ma prężnie działającego biznesu bez nakładu pracy, czasu, pieniędzy, planów biznesowych, spotkań, delegacji, systematycznych działań, współpracy. Podobnie jest z pozycjonowaniem. Przedsiębiorcy budują swoją stabilną pozycję na rynku latami, rzadko zdarza się, że ktoś osiąga sukces w ciągu 3 miesięcy - to praktycznie niemożliwe. Jeśli zdajesz sobie z tego sprawę, jeśli na własnej skórze przekonałeś/aś się ile serca i wysiłku trzeba włożyć we własną firmę, to tanie oferty pozycjonowania stron, obiecujące przysłowiowe" złote góry" w krótkim czasie powinny dać Ci do myślenia. Optymalizacja strony pod algorytmy/roboty Google to długofalowy proces, niekiedy praca na pełen etat. Z tego też względu pozycjonowanie stron internetowych nie może być tanie, a niesprawdzone, podejrzanie tanie oferty agencji SEO nie powinny zaprzątać nam myśli. Racjonalne myślenie, odrobina researchu ochroni nas przed wyrzuceniem pieniędzy w błoto.
Pozycjonowanie stron internetowych - za co płacę?
Patrząc z boku na proces pozycjonowania, nie mając po prostu wystarczającej wiedzy na ten temat, optymalizacja treści może się jawić jako niezbyt skomplikowany proces, wymagający dostępu do internetu, trochę wiedzy i talentu. Nic bardziej mylnego! Budowa odpowiednich "relacji" z Google jest żmudnym procesem, wymagającym odpowiednich narzędzi, czasu oraz umiejętności. A każda z tych rzeczy ma swoją cenę. Będąc zabieganym przedsiębiorcą czy masz czas i umiejętności, aby: zacząć poszerzać swoją wiedzę z tego zakresu za pomocą płatnych szkoleń i materiałów edukacyjnych? Czy wiesz jakie płatne narzędzia zakupić, by jak najsprawniej zoptymalizować Twoją stronę? Czy potrafisz samodzielnie stworzyć plan działania zwiększający widoczność twojej witryny? Czy masz czas na wdrażanie planu oraz regularną pracę nad treściami? Czy masz wystarczające dobre pióro oraz wiedzę na temat copywritingu, aby pisać treści z frazami kluczowymi? Czy jesteś obeznany z programami analitycznymi na tyle, by wykorzystać tę wiedzę przeciwko swojej konkurencji i umocnić swoją pozycję na rynku? Jeśli nie, to czas na skorzystanie z płatnego pozycjonowania. Zaufaj sprawdzonej agencji SEO. Osoby z odpowiednią wiedzą, umiejętnościami oraz narzędziami zajmą się Twoją stroną, tak by Twoja wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania nie była więcej twoim zmartwieniem. Wkrótce przekonasz się, że płatne pozycjonowanie stron jest inwestycją, która szybko się zwraca.
Nie ma co liczyć na łut szczęścia - ktoś powie, że zakładając stronę internetową x lat temu, nikt nie słyszał o pozycjonowaniu, a moja strona do tej pory jest wysoko w wynikach. To może zmienić się z dnia na dzień. Algorytm Google to skomplikowane narzędzie, a powtórne dopasowanie fraz kluczowych, elementów witryny, analiza konkurencji trudniejsza niż myślisz. Świat zmienia się z dnia na dzień, a stanie w miejscu z pewnością nie przysporzy Ci klientów. Dlatego też dopasowujesz swoją branżę do wymagań klientów, zmieniając asortyment, kreację, formy kontaktów. To samo tyczy się twojej strony internetowej oraz jej optymalizacji. Płatne pozycjonowani stron internetowych to szansa, aby nie wypaść z obiegu. Dla nas liczą się tylko realne wyniki.
Potrzebujesz pomocy z pozycjonowaniem?
Pozycjonowanie stron dla firm to złożony proces. Agencja interaktywna Diginow oferuje profesjonalne podejście do każdego klienta oraz kompleksową pomoc, w skład której wchodzi:
- Audyty SEO: pełny audyt każdego elementu Twojej witryny, wyszczególniający, dokąd zmierzasz źle, co musisz poprawić i co robisz dobrze.
- Marketing treści: niezależnie od tego, czy szukasz strony serwisowej, która zwiększa konwersję, czy też pięknych obrazów do wykorzystania w mediach społecznościowych, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.
- Budowanie linków: kreatywne, ukierunkowane kampanie budowania linków, które prowadzą do trafnych, autorytatywnych linków.
- Lokalne pozycjonowanie: upewnij się, że Twoja firma została odkryta przez lokalnych mieszkańców dzięki kompleksowej lokalnej strategii SEO.
- Lokalne budowanie cytowań: umieść swoją firmę we właściwych miejscach dzięki wysokiej jakości usługom budowania cytowani.
- Optymalizacja techniczna: ułatwiamy wyszukiwarkom przeszukiwanie i indeksowanie Twojej witryny przy zachowaniu niesamowitych wrażeń użytkownika.
Pozycjonowanie stron www - Twoja najlepsza inwestycja
Wiemy już, że tanie pozycjonowanie stron nie jest najlepszą opcją. Pozycjonerzy znają wartość swojej wiedzy, umiejętności oraz są świadomi tego, ile pieniędzy niekiedy trzeba wyłożyć, aby mieć dostęp do najlepszych narzędzi pozycjonowania. Tanio nie znaczy dobrze. Jeśli naszą uwagę przykuła wyjątkowo atrakcyjna cenowo oferta pozycjonowania stron internetowych, należy się liczyć z:
- Niewielkim doświadczeniem pozycjonera — powierz swoje pieniądze osobom doświadczonym, mającym dostęp do najlepszych narzędzi oraz znającym nowoczesne rozwiązania, które będą miały wymierny wpływ na Twoją pozycję w przeglądarce.
- Brakiem audytu SEO- profesjonalnie przeprowadzona analiza Twojej witryny to podstawa do wprowadzenia zmian mających na celu poprawienie twojego statusu.
- Wykorzystywaniem "słabych" linków — dobre, ciekawe linki odsyłające wprost do strony pozycjonowanej kosztują. Jest to fakt oraz niezbędna inwestycja.
- Działaniem wbrew algorytmowi Google - istnieje wiele działań, które dają natychmiastowe, lecz krótkotrwałe efekty. Nie daj się zwieść iluzji szybkiego sukcesu. Takie działania są filtrowane, a Twoje treści tracą na widoczności / zostają zbanowane. A Ty tracisz pieniądze.
Podsumowanie
Pozycjonowanie kosztuje- traktując jednak to zagadnienie jako inwestycję, wykażesz się wiedzą oraz przyszłościowym myśleniem. Nie daj się wyprzedzić konkurencji, zleć pozycjonowanie stron www agencji SEO o ugruntowanej pozycji.