Zmiana nazwy polskiego serwisu okazją do tańszych zakupów w sieci

Najpopularniejszy polski serwis z kodami rabatowymi i zniżkami, Kodyrabatowe.pl, zmienił nazwę na Picodi.com - jako ostatni z grupy Picodi, jednej z największych na świecie firm oferujących swoim klientom kody rabatowe i zniżki do sklepów internetowych.

Z okazji rebrandingu serwis przygotował dla swoich użytkowników atrakcyjne kody rabatowe do wielu sklepów, m.in:

Sarenza - rabat -20% na cały asortyment,

Pizza Portal - rabat -25% na wszystkie zamówienia,

Empik  - kilkanaście różnych rabatów,

Sephora - rabat -20% na wszystko,

Media Expert - rabat do 1249 zł,

Gino Rossi - rabat 25% na wyprzedaż,

Wittchen - nawet do 20% rabatu!

i kilkadziesiąt kolejnych do sklepów odzieżowych, elektronicznych, sportowych i księgarni. Z większości specjalnych kodów można skorzystać do końca tygodnia (część jest dostępna dłużej, do końca miesiąca) - trzeba się szybko decydować na zakupy!

Krakowska firma działa w ponad 30 krajach, na wielu rynkach zajmując pozycję lidera. Rebranding kodyrabatowe.pl kończy półroczny proces ujednolicania nazw serwisów w całej grupie.  Picodi proponuje swoim użytkownikom szeroką ofertę zniżek i kodów promocyjnych. W serwisie łowcy okazji znajdą aktualne zniżki do prawie 5.000 sklepów internetowych. O ich jakości i wysokości najlepiej świadczy fakt, że w zeszłym roku z Picodi skorzystało 15 mln użytkowników na całym świecie, robiąc zakupy za ponad 150 mln €. Kody rabatowe udostępniane przez firmę obniżają ceny pełnowartościowych produktów zwykle o ponad 20%, a dzięki intuicyjnym narzędziom wyszukiwania sklepów i zniżek Picodi zapewnia użytkownikom łatwą dostępność do wszystkich aktualnych promocji. Co najważniejsze - zupełnie za darmo.

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje