Reklama

Reklama

Dla dobra organizmu

Wiosna to wymagający czas dla naszego organizmu. Pamiętajmy o tym i starajmy się dostarczyć wartościowych produktów całej rodzinie.

Dla dzieci 

Reklama

Kwaskowe specjały pobudzają apetyt - są więc świetną propozycją dla niejadka.

Możesz zrobić dziecku zdrową, domową surówkę z kiszonej kapusty (z dodatkiem tartej marchewki, jabłka i odrobiny oleju rzepakowego).

Z kolei z ogórków kiszonych przyrządzisz pyszną zupę, a pokrojone na plasterki - położysz na kanapkę.

I dla dorosłych 

Znajdujący się w kiszonkach kwas mlekowy wpływa korzystnie na florę bakteryjną jelit oraz poprawia trawienie. Pamiętamy by kiszonki towarzyszyły nam na talerzach jak najczęściej - to w końcu naturalne probiotyki. Są doskonałym dodatkiem do ziemniaków, ryżu i kasz. 

A skoro o kaszach mowa: zarówno dla dzieci, jak i dorosłych polecana jest kasza jaglana. Lekkostrawna i bezglutenowa, stanowi źródło poprawiającego trawienie krzemu i pełni funkcje odkwaszające. To tylko kilka prostych sposobów na poprawę funkcjonowania naszego organizmu, z których warto skorzystać codziennie.

Dowiedz się więcej na temat: kiszonki

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje