Reklama

Reklama

Harper Beckham - już przyciąga uwagę reklamodawców

Pojawienie się ofert reklamowych dla 3-letniej Harper Beckham było tylko kwestią czasu. Jak donosi zagraniczna prasa - najmłodsza pociecha Beckhamów została zasypana ofertami reklamowymi, których wartość sięgnęła 30 mln funtów.

Harper znalazła się w centrum uwagi podczas pokazu kolekcji Victorii Beckham, prezentowanej w ramach New York Fashion Week. Widok długowłosej trzylatki, siedzącej na kolanach ojca skradł serce nie tylko samej Annie Wintour, redaktor naczelnej "Vogue", ale również reklamodawcom. Jak donosi "Daily Star" zaraz po pokazie do Davida i Victorii zaczęły spływać oferty skierowane do ich córki.

Reklama

"Harper jest obecnie najbardziej pożądaną twarzą. Zainteresowanie wzbudza nie tylko jej niezaprzeczalna uroda i dziewczęcy urok, ale również wizerunek całego klanu Beckhamów - szczęśliwej, wręcz modelowej nowoczesnej rodziny" - przyznaje osoba, cytowana przez "Daily Star".

Choć rodzina od lat jest na medialnym świeczniku, a ich dzieci budzą zainteresowanie branży modowej, sami zainteresowani sporadycznie wyrażają zgodę na udział swoich pociech w kampaniach reklamowych. Szlaki przecierał Romeo, który pojawił się w kampanii Burberry, w tym roku ponownie użyczył swojego wizerunku marce. Także w tym roku w roli modela zadebiutował najstarszy syn Beckhamów, Brooklyn, który będzie wspierał kampanię wizerunkową polskiej marki Reserved.

Jednak, choć ofert nie brakuje, pewnie nieprędko zobaczymy wizerunek Harper na plakatach reklamowych.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje