Rzetelny teatr Żebrowskiego

Kuba Wojewódzki, Daniel Olbrychski, Joanna Liszowska - to tylko niektóre z wybitnych osobistości, jakie można podziwiać na deskach Teatru 6. piętro. Aktor i założyciel teatru - Michał Żebrowski - dobrze wie, jak przyciągnąć widzów na swoje spektakle.

Michał Żebrowski i Weronika Książkiewicz na deskach Teatru 6. piętro fot. Andras Szilagyi
Michał Żebrowski i Weronika Książkiewicz na deskach Teatru 6. piętro fot. Andras SzilagyiMWMedia

Od momentu rozpoczęcia działalności, teatr stawia sobie ambitne cele: wystawia sztuki żywe, nowoczesne, prowokacyjne. Angażuje wielkie nazwiska, zarówno polskich, jak i zagranicznych aktorów. Jego misją jest nawiązanie autentycznych relacji z publicznością, zgodnie z ideą, że teatr bez widza traci rację bytu.

W podobny sposób teatr chciałby zdobywać kontrahentów - przekonując sponsorów do wspierania tej inicjatywy. Twórca i dyrektor artystyczny teatru wie, że bez zdobycia dodatkowych środków finansowych żadna instytucja kulturalna nie poradzi sobie na rynku komercyjnym.

Teatr 6. piętro Michała Żebrowskiego to pierwszy teatr w Polsce, który otrzymał tytuł Rzetelnej Firmy. Inicjatorem programu jest Krajowy Rejestr Długów. Dla potencjalnych sponsorów to gwarancja bezpieczeństwa kontraktów biznesowych, dla właściciela teatru to powód do dumy.

- Wraz z Eugeniuszem Korinem, jesteśmy zaszczyceni, że Teatr 6. Piętro, który niedawno obchodził swoje pierwsze urodziny, zdobył takie uznanie i wyróżnienie Programu Rzetelna Firma. To bardzo dobry sygnał dla naszych dotychczasowych partnerów biznesowych, potencjalnych sponsorów, ale także naszych aktorów i widzów, że dokładamy wszelkich starań, aby w równym stopniu dbać o najwyższą jakość realizowanych w naszym Teatrze wydarzeń jak i jego wiarygodny wizerunek - dodaje aktor i założyciel teatru.

- Mamy wielką nadzieję, że premiery, które w nadchodzącym sezonie przygotowujemy dla naszych Widzów, nie tylko jeszcze bardziej umocnią pozycję Teatru 6. piętro, jako jednego z najciekawszych i najgłośniejszych zjawisk w kulturze polskiej ostatnich lat, ale także przekonają potencjalnych partnerów biznesowych, że takie instytucje jak nasz Teatr dają przedsiębiorstwom bardzo szerokie spektrum możliwości zaistnienia w mądry i kreatywny sposób na polu marketingowym, jak i wizerunkowym - mówi Michał Żebrowski.

materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas