Reklama

Reklama

Trenerka Kim Kardashian zdradziła, jak trenuje gwiazda

Dbanie o kondycję i sylwetkę Kim Kardashian traktuje priorytetowo. Zamiast ćwiczeń cardio celebrytka częściej wybiera trenowanie z obciążeniem, a jej sposobem na spalanie tkanki tłuszczowej są od niedawna sprinty na bieżni. Jak zaznacza Melissa Alcantara, osobista trenerka Kim, gwiazda bardzo poważnie podchodzi do aktywności fizycznej.

Kim Kardashian to bez wątpienia jedna z najbardziej wpływowych postaci amerykańskiego show-biznesu. 

Gwiazda reality show "Z kamerą u Kardashianów", bizneswoman, studentka prawa i niekwestionowana gwiazda Instagrama, na którym obserwuje ją rekordowe 214 mln użytkowników, niedawno dołączyła do grona miliarderów, o czym poinformował magazyn "Forbes". 

Nie bez powodu Council of Fashion Designers of America w czerwcu 2018 roku uhonorowało Kim statuetką "Influencerki Roku".

Nie powinno zatem dziwić, że wszelkie informacje na temat stylu życia Kim Kardashian wśród odbiorców budzą duże emocje. Zwłaszcza te dotyczące jej sposobów na utrzymanie nienagannej sylwetki. 

Reklama

Uchylić rąbka tajemnicy w tej sprawie postanowiła teraz osobista trenerka gwiazdy, Melissa Alcantara, która w rozmowie z magazynem "Women’s Health" ujawniła tajniki jej treningów. 

Jak podkreśla ekspertka, dla słynącej z kobiecych kształtów gwiazdy dbanie o kondycję i zachowanie odpowiednich proporcji sylwetki jest niezwykle istotne. Dlatego bardzo poważnie podchodzi do treningów.

Alcantara zaznacza, że jej sławna klientka największy nacisk kładzie na regularność i konsekwencję. 

"Kim jest zwolenniczką porannych ćwiczeń. Jej harmonogram jest bardzo napięty, dlatego trenujemy zwykle o 6 rano. Ćwiczy sześć razy w tygodniu. Jest przy tym niesamowicie odpowiedzialna, nigdy nie odwołuje sesji" - zdradziła trenerka. 

Gwiazda postanowiła niedawno wzbogacić swoje treningi o sprinty na bieżni. 

"Od pewnego czasu codziennie biegam sprintem. Już widzę rezultaty!" - ogłosiła celebrytka w udostępnionej kilka dni temu na Instagramie relacji wideo.

Ulubionym rodzajem ćwiczeń Kim jest jednak trening z obciążeniem. Podczas gdy większość kobiet skupia się na treningach cardio, celebrytka woli intensywny trening siłowy. 

I słusznie - jak podkreślają specjaliści, to jedna z najskuteczniejszych metod na pozbycie się nadmiaru tkanki tłuszczowej i wyrzeźbienie sylwetki. 

"85 proc. naszego treningu stanowią ćwiczenia siłowe, pozostałe 15 proc. to ćwiczenia cardio. Nasze sesje trwają z reguły od 60 do 90 minut. Kim ćwiczy naprzemiennie różne partie ciała - niektóre treningi w całości poświęca budowaniu mięśni brzucha lub nóg. Bardzo lubi głębokie przysiady ze sztangą, które fantastycznie rzeźbią uda i pośladki" - wyjawiła Alcantara. 

***
Zobacz również: 


Przekaż 1% na pomoc dzieciom - darmowy program TUTAJ>>>     

PAP life
Dowiedz się więcej na temat: Kim Kardshian

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje