Whoopi Goldberg kreatorką mody
Gwiazda filmu "Zakonnica w przebraniu" Whoopi Goldberg jest fanką mody. Widywana na wielu pokazach, regularnie nosi ubrania od wielkich projektantów. Nowy kaprys Whoopi Goldberg? Linia odzieży sportowej dla wszystkich, jej projektu.
Znana jest jako świetna aktorka z filmów "Kolor purpury"(1985), "Uwierz w ducha" (1990) i "Jumpin 'Jack Flash" (1986). Zdobywczyni nagród Emmy, Grammy i Oscara. Ale także gwiazda Broadwayu, producentka, autorka, filantropka, gospodyni talk show "The View" a nawet komentatorka polityczna. Whoopi Goldberg stale bada nowe tereny. Jej najnowsza pasja to moda.
Już w 1992 roku, w filmie "Zakonnica w przebraniu", miała paznokcie pomalowane w popowe kolory, włosy afro i wysokie obcasy - oczywiście, przed powrotem do klasztoru, który zapowiadał zupełnie inne przygody estetyczne...
W ostatnich latach Whoopi Goldberg nie brakuje pomysłów. Obecnie jest szefową linii produktów medycznych, opartych na konopiach, i nieoczekiwanie stała się ikoną stylu. Widziana była na New York Fashion Week wiosna-lato 2019, w pierwszym rzędzie pokazów: Hood By, Thom Browne, Gypsy Sport, Tracy Reese lub Marc Jacobs. Podobnie jak Celine Dion, aktorka przyciąga uwagę na czerwonym dywanie i na ulicy. Komentowane są jej kolorowe trampki, ogromna bluza lub nawet dżinsowa kurtka - wszystko jest starannie obserwowane.
Logiczny ciąg dalszy? W wieku 63 lat Whoopi Goldberg wypuszcza na rynek swoją markę odzieży sportowej, o nazwie Dubgee. Zainspirowana sylwetkami lat 20. i 30. XX wieku kolekcja dostępna będzie od 15 maja w sklepach tak różnych jak: Amazon, Ashley Stewart, The Tote i Neiman Marcus. Zawiera wygodne kreacje, które będą dostępne w sprzedaży w przedziale od 90 do 400 dolarów. Pamiętamy już czarno-białą sukienkę-kaftan, kombinezon graficzny lub ubrania pokryte rysunkami Jerzey, wnuczki aktorki.
Jak mówi magazyn "Business of Fashion" marka Whoopi Goldberg, chce ułatwić nam życie. W myśl zasady:
- Ostatnią rzeczą, o którą powinnaś się martwić, jest to, co jest w twojej szafie. Dodaje: - Nigdy nie chcę tłumaczyć, dlaczego mam coś na sobie. Kto ci mówi, że się mylisz? Nikt. Jeśli jestem szczęśliwa, zostaw mnie w spokoju - brzmi przesłanie aktorki.
Pomysł na Dubgee przyszedł Goldberg podczas wakacji w Grecji w 2017 roku, kiedy nie mogła znaleźć w sklepach niczego wygodnego dla siebie. Co dalej? Aktorka chce stworzyć linię dla dzieci, kolejną dla psów i jeszcze linię deco. Czy wszystkie będą hitem?