Reklama

Reklama

Pożywne dania na cały tydzień

Pyszne i sycące propozycje. Przygotujesz je bez trudu!

Faszerowana papryka

Składniki dla: 4 osób

Składniki

  • 8 papryk
  • 3/4 szklanki ryżu
  • sól
  • olej
  • 2 cebule
  • 60 dag mięsa mielonego
  • pieprz
  • łyżka koncentratu pomidorowego
  • 2 ząbki czosnku
  • łyżka mąki

Sposób przygotowania

1. Umyte papryki przekrój na pół i wydrąż gniazda nasienne. Ryż ugotuj w osolonym wrzątku. Na patelni rozgrzej olej i zeszklij posiekaną drobno jedną cebulę. Dodaj mięso mielone, przypraw solą i pieprzem. Smaż przez chwilę, dodaj koncentrat pomidorowy i przeciśnięty przez praskę jeden ząbek czosnku. Po minucie zdejmij z ognia. Mięso wymieszaj z ugotowanym ryżem. Wypełnij papryki. 

2. Ułóż w wysokim garnku i zalej do połowy wodą. Dodaj łyżkę oleju, sól, pieprz, jedną cebulę pokrojoną w plastry i pozostały czosnek. Duś pod przykryciem 60 minut. Wywar zmiksuj i zagęść mąką wymieszaną z zimną wodą. Papryki podawaj z ciemnym chlebem.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje