Reklama

Reklama

Pyszne dania na wzmocnienie po zimie

W jaki sposób wzmocnić organizm i z uśmiechem na twarzy przywitać wiosnę? Na talerzu musi być zielono i pysznie!

Fasolka szparagowa, rukola, cukinia, bazylia, bataty lub słodka gruszka. Tak, to właśnie w tych produktach znajdziemy mnóstwo witamin, które dodadzą nam energii na cały dzień. Są doskonałym źródłem witamin A, B, C, K, E, a także wapnia, magnezu, fosforu, żelaza, potasu i kwasu foliowego –niedobór tego ostatniego powoduje rozdrażnienie i poczucie zmęczenia. Zaletą zielonych warzyw, słodkich owoców oraz aromatycznych ziół jest również fakt, że możemy je przyrządzić na wiele sposobów! Jeśli do ich przygotowania dołączymy produkty mięsne, pszenne oraz nabiał zyskamy bardzo pożywne, zdrowe, a przede wszystkim pyszne dania. Koniecznie spróbujcie naszych wiosennych przepisów!

Tosty z grillowaną szynką i gruszką

Składniki

  • 8 plastrów szynki (np. masarza Masarnia u Józefa JBB Bałdyga)
  • 8 kromek chleba tostowego
  • Gruszka
  • Ser camembert
  • Oliwa
  • Garść rukoli

Sposób przygotowania

Reklama

Grubsze plasterki szynki grillujemy, aż się zarumienią. Następnie gruszkę i camembert kroimy wzdłuż w cienkie plasterki i grillujemy przez chwilę po obu stronach. Chleb tostowy skrapiamy oliwą i układamy na nim rukolę, szynkę, gruszkę i camembert. Gotowe tosty grillujemy po obu stronach, aż chleb się zarumieni.


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje