Reklama

Reklama

Święta w wersji light

Wielu z nas na myśl o świętach wyobraża sobie nie tylko kolorową choinkę z pięknymi dekoracjami, wyczekiwane prezenty, ale też suto zastawiony stół. Na kuszące zapachem, wigilijne potrawy czekamy cały rok. Niestety, tradycyjne przysmaki to prawdziwa bomba kaloryczna. Jak zatem spędzić święta bez ryzyka dodatkowych kilogramów? Wystarczy wprowadzić kilka drobnych zmian w jadłospisie.

Fit sałatka z brokułami, winogronem i migdałami

Składniki

  • 1 brokuł
  • opakowanie kiełbasy krakowskiej podsuszanej light w plastrach np. marki Konspol
  • 5 jaj
  • 500 g pieczarek
  • pieprz, sól do smaku
  • garść migdałów
  • garść winogron
  • oliwa z oliwek

Sposób przygotowania

Jaja kurze ugotuj na twardo, odstaw do wystygnięcia i pokrój w kostkę. Brokuł podziel na różyczki i włóż do osolonego wrzątku na 5 minut. Również odstaw do wystygnięcia. Pieczarki opłucz, osusz, pokrój w półplasterki. Następnie usmaż na rozgrzanej, suchej patelni doprawiając do smaku solą i pieprzem. Smaż, dopóki woda z pieczarek nie odparuje. Kiełbasę krakowską podsuszaną light w plastrach pokrój w kostkę, a winogrona w połówki. Dopraw sałatkę solą i pieprzem do smaku, skrop oliwą z oliwek oraz posyp migdałami.

Reklama


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje