Tańsze, a dobre – nie bój się sięgać po produkty marki własnej
Płatna współpraca
Czy tańszy produkt może być równie dobry, a nawet lepszy od droższego? Na pierwszy rzut oka wydaje się, że droższe rzeczy są zawsze lepsze, ale to nie do końca prawda. W reklamach często znane marki pokazują swoje produkty jako idealne, ale rzeczywistość bywa inna. Świetnym przykładem są produkty marki własnej Carrefour. Jakość nie zawsze musi dużo kosztować!
Większość z nas, widząc na sklepowej półce droższy produkt, automatycznie zakłada, że musi on być lepszy niż jego tańsze odpowiedniki. Zdrowszy, wyższej jakości, bardziej dopracowany. Jednak cena nie zawsze odzwierciedla rzeczywistość.
Produkty muszą przejść wiele testów i spełnić różne normy, zanim trafią na półki tej sieci. Carrefour, tworząc swoje produkty marki własnej, dba o jakość na każdym kroku, a produkty regularnie przechodzą testy jakościowe - najpierw w niezależnym zewnętrznym laboratorium, a potem wśród potencjalnych klientów. Produkt z logo danej sieci, musi być najwyższej jakości, bo firma oznaczając go swoim znakiem, stawia na szali swój wizerunek.
Produkty marki Carrefour: wyższa jakość...
Pierwszym krokiem jest sprawdzenie, czego klienci naprawdę potrzebują i co może ułatwić im codzienne życie. Dopiero później wybiera się dostawców, którzy potrafią spełnić wymagania jakościowe.
Przykładowo, jeśli produkt zawiera olej palmowy, musi posiadać certyfikat RSPO, produkty ekologiczne muszą pochodzić od certyfikowanego eko-dostawcy.
Carrefour współpracuje zarówno z lokalnymi producentami, jak również większymi i rozpoznawalnymi firmami, dlatego produkty te są zróżnicowane: od jedzenia, przez chemię domową, aż po elektronikę i odzież. W ofercie znajduje się obecnie aż 4 tysiące produktów, a każdy z nich powstaje w odpowiedzi z jednej strony na potrzeby klientów, z drugiej - w oparciu o aktualne trendy.
...i niższa cena
Wszystkie produkty marki własnej przechodzą rygorystyczne badania jakościowe. Zewnętrzne laboratoria sprawdzają skład towarów pod kątem obecności pestycydów, metali ciężkich, mikotoksyn i innych zanieczyszczeń. Analizowane są również parametry fizyko-chemiczne oraz mikrobiologiczne - zgodnie z przepisami prawa i specyfikacjami technicznymi. Na koniec produkty oceniane są przez konsumentów. Jeśli uzyskują wysokie oceny - znajdziemy je na sklepowych półkach.
Produkty marki własnej Carrefour to jednak nie tylko wysoka jakość, ale również atrakcyjna cena - niższa nawet do 30 proc. w porównaniu do odpowiedników innych marek. Niska cena nie oznacza jednak obniżenia standardów, ponieważ aby zostać producentem produktów sygnowanych logo Carrefour, należy wcześniej spełnić rygorystyczne wymagania.
Ekologiczne podejście do opakowań i zdrowie
Carrefour zwraca także szczególną uwagę na środowisko. Wiele opakowań produktów marki własnej powstaje z materiałów nadających się do recyklingu, a firma konsekwentnie zmniejsza ilość używanego plastiku. Od 2018 roku do końca września 2023 roku udało się zmniejszyć masę plastikowych opakowań o 245 ton. Dodatkowo w dziale produktów sprzedawanych na wagę wprowadzono opakowania papier-folia, które można łatwo segregować.
Produkty są również coraz zdrowsze. Carrefour zmniejszył w produktach marki własnej ilość cukru o ponad 40 000 kg, a soli - o ponad 10 000 kg. I znów: bez konieczności przepłacania.
Produkty najwyższej jakości w cenie, która nie obciąża domowego budżetu
Produkty marki własnej Carrefour to świetny przykład na to, jak staranne badania rynku, dokładny dobór dostawców i liczne testy mogą dać efekt w postaci dobrej jakości za rozsądną cenę. Dzięki temu klienci mogą cieszyć się produktami, które są nie tylko smaczne i zdrowe, ale także przyjazne dla środowiska.
Następnym razem, gdy staniesz przed półką w sklepie, pamiętaj - dobre nie musi być drogie.
Płatna współpraca