Reklama

Reklama

Trzy pomysły na pyszną pizzę bez mąki

Pyszne placki pełne witamin i bez pustych kalorii. To nasze propozycje dla wszystkich, którym trudno zrezygnować z tego włoskiego specjału, a chcą zachować zgrabną sylwetkę.

Owsiana z jarmużem

Czas przyrządzenia: 40 min
Składniki dla: 4 porcji

Składniki - owsiany spód:

  • 8 łyżek płatków owsianych (np. górskich)
  • 1 ząbek czosnku
  • 1/3-1/2 szkl. letniej wody
  • 2 jajka
  • 5-6 liści jarmużu

Składniki - dodatki:

  • po 4-5 pomidorków i pieczarek
  • 1 duża czerwona
  • cebula
  • sól, pieprz
  • suszone oregano i bazylia
  • oliwa do posmarowania i skropienia

Sposób przygotowania:

1. Liście jarmużu opłucz, osusz, usuń twarde części. Miękkie części liści wrzuć do wrzącej wody, po 1-2 minutach wyjmij, osącz, przełóż do malaksera. Lekko zmiksuj. Przełóż do miseczki. Dodaj wodę, jajka, płatki, czosnek przeciśnięty przez praskę. Masę przypraw solą oraz pieprzem.
Wymieszaj łyżką.

Reklama

2. Okrągłą formę (śr. 26 cm) wyłóż pergaminem, posmaruj oliwą. Na spodzie rozsmaruj przygotowane ciasto. Wstaw do piekarnika rozgrzanego do 200 st. Piecz 20 minut.

3. Pomidory i pieczarki umyj, osusz i wraz z obraną cebulą pokrój w plasterki. Rozłóż je na podpieczonym spodzie do pizzy. Posyp solą, pieprzem oraz suszonymi ziołami. Wierzch skrop oliwą.


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje