Sześć influencerek z całego świata w modowej kampanii Tezenis!

Młody i nowatorski duch marki Tezenis jest motywem przewodnim nowej, digitalowej kampanii z udziałem najpopularniejszych modowych influencerek na świecie. Marka połączyła sześć oryginalnych osobowości, o różnych umiejętnościach, zdolnościach i nadała im na potrzeby kampanii wyróżniające je cechy charakterystyczne.

Maffashion w modowej kampanii Tezenis!
Maffashion w modowej kampanii Tezenis! INTERIA.PL/materiały prasowe

Ta wesoła i nonszalancka ekipa, składająca się z wyjątkowych sześciu utalentowanych dziewczyn z całego świata, prezentuje - każda we własnym, niepowtarzalnym stylu - nową kolekcję bielizny, która z pewnością stanie się totalnym must-have na nadchodzący sezon zimowy. Znajdziemy w niej: Maffashion (Polska)-The Trendsetter, Giulia De Lellis (Włochy)-The Glamorous, Lola Indigo (Hiszpania)-The Artist, Carolina Carvalho (Portugalia)-The Actress, Rita Dakota (Rosja)- The Rocker, Stefanie Giesinger (Niemcy)-The Model.

Uniwersalna kolekcja, która doskonale odzwierciedla eklektyczną osobowość wszystkich dziewczyn, zaczyna się od linii Ophelia, która przykuwa uwagę piękną i zmysłową koronką.

Russian Tale, to romantyczna propozycja zaprojektowana dla miłośników nowych trendów i mody, którzy nie boją się wyzwań. Wyróżnia się koronkowymi detalami i wstawkami w delikatnych odcieniach pudrowego różu, które idealnie kontrastują z czernią, dając piękny efekt wizualny.

I wreszcie Animal Party, która charakteryzuje się odważnym nadrukiem srebrno-brokatowej zebry na czarnym tle.

Talent, charakter i chęć bycia razem to cechy wyróżniające ten projekt, który łączy wyjątkową "dziewczyńską ekipę", podobnie jak przyjaźń, która łączy inne dziewczyny na całym świecie.

Sześć influencerek z całego świata w modowej kampanii Tezenis! Polskę reprezentuje Maffashion
Sześć influencerek z całego świata w modowej kampanii Tezenis! Polskę reprezentuje Maffashion INTERIA.PL/materiały prasowe

Start kampanii: 25 październik

INTERIA.PL/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas