To cecha liderów...

Osoby, które kupują trzy lub więcej par butów sportowych rocznie, częściej przejawiają cechy przywódcze.

article cover

Amatorzy sportowego obuwia są też bardziej asertywni i spontaniczni.

- Często mówi się, że wiele można wyczytać z czyichś butów, a teraz mamy na to dowody - powiedziała przedstawicielka firmy, Lauren Arvonio.

- Co ciekawe ta zależność dotyczy wszystkich, bez względu na wiek, dochody i płeć - dodała.

Badanie przeprowadzono wśród 7,5 tys. osób.

Poprzednie badania tej samej firmy wykazały, że osoby, które spłacają swoje karty kredytowe co miesiąc, są rozważne, mają skłonność do zastanawiania się nad swoim postępowaniem. Jednocześnie są mniej skromne i częściej się przechwalają. Najbardziej zaskakującym wnioskiem z badań jest stwierdzenie, że użytkownicy samochodów o napędzie hybrydowym są częściej kreatywni niż inni.

INTERIA.PL/PAP
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas