Into The Blue, Escada

Woda jest źródłem życia. Nic więc dziwnego, że marka Escada wybrała właśnie wodę jako jeden z podstawowych elementów swojego nowego zapachu. Wszystkie trzy nuty Into The Blue zawierają wodny akcent:w postaci wody zawartej w zielonych liściach, nadających świeżości nucie głowy, czy w postaci soczystego i zapachu arbuza w nucie serca, czy też wilgotnej świeżości wilgotnych lasów w nucie bazy.

article cover
INTERIA.PL

Piwonia od wieków była ceniona nie tylko za swoje piękno, ale także za niezwykłą woń. Charakteryzuje się ona delikatną i świeżą słodkością. Kwiat ten przydaje perfumom przejrzystej lekkości, która nie ma sobie równych. Dodany do kompozycji nadaje jej pewnej tajemniczości. Jeśli znajdziemy się pod jego urokiem, ponowne odkrycie tego kwiatu będzie dla nas źródłem niezwykłej radości.

Świeże, zielone liście kojarzą nam się z odrodzeniem, przenoszą nas z dala od stresu i miejskiej rzeczywistości. Wprowadzenie ich do kompozycji jest kwestią niezwykle trudną, ponieważ ich nadmiar może przydać zapachowi nieprzyjemnej cierpkości. Jeżeli jednak zostaną zmieszane we właściwej proporcji, błyskawicznie wprowadzą każdego w stan niezwykłej błogości.

Od wieków wierzono, że lilia wodna posiada magiczne właściwości. Jej łacińska nazwa pochodzi od boginek wodnych zwanych nimfami, a sama lilia spokrewniona jest z legendarnym kwiatem lotosu, który od zawsze był przedmiotem ludzkiej fascynacji. Słodki, wodny zapach jest źródłem delikatnej świeżości, która natychmiast przywodzi na myśl znany z baśni, zamieszkały przez nimfy wodny świat. Dodatkowo efekt ten wzmacnia soczysty miąższ arbuza.

Into The Blue jest świeżym, kwiatowym zapachem, który budzi zmysły ożywczym, energetyzującym aromatem. To niezwykle rzadkie i cenne źródło szczęśliwych chwil i czystej przyjemności - dla wielbicielek marki Escada, i nie tylko.

Flakon Into The Blue ma prosty, owalny, kobiecy kształt. Opakowanie przyciąga uwagę wyraźnymi kontrastami błękitu z mocnym różem. Błękitne, mieniące się tło przywodzi na myśl sposób, w jaki na zdjęciu w reklamie prasowej przez powierzchnię morza przenikają promienie słońca.

Ceny: woda perfumowana 30ml - 145 zł; 50ml - 201 zł; 75ml - 261 zł.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas