Jean Paul Mynè - długo wyczekiwana włoska marka wchodzi na polski rynek!

Jean Paul Mynè to obecnie jeden z najprężniej rozwijających się producentów profesjonalnych kosmetyków do włosów na świecie, czego potwierdzeniem jest rosnąca popularność naturalnych, wegańskich produktów i międzynarodowa ekspansja marki. Nareszcie także Polki będą miały możliwość obcowania z naturą podczas koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów!

Kosmetyki Jean Paul Myne
Kosmetyki Jean Paul Mynemateriały prasowe

Jean Paul Mynè - włoskie rytuały

Jean Paul Mynè obala archaiczne kanony pielęgnacji włosów! Podejście do piękna nabiera nowego holistycznego wymiaru, w którym to ty jesteś głównym punktem odniesienia, a wszystko co dzieje się wokół, dzieje się z uwagi na ciebie.

Łącząc know-how ekspertów z dziedziny biologii i chemii, opinie najlepszych stylistów i ich klientów Jean Paul Mynè stworzył innowacyjne produkty o niepowtarzalnej zawartości, wydajności i designerskim wyglądzie. Głównym celem marki jest dostarczanie najwyższej jakości kosmetyków, przeznaczonych do wykonywania profesjonalnych zabiegów fryzjerskich.

W ofercie Jean Paul Mynè znajdziemy profesjonalne kosmetyki przeznaczone do 6 typów zabiegów:

- pielęgnacji,

- koloryzacji,

- prostowania,

- regeneracji,

- odbudowy,

- nabłyszczenia.

Skład kosmetyków jest w 100% wolny od konserwantów, sztucznych barwników, dzięki czemu kosmetyki nadają się nawet do najbardziej wrażliwej skóry jak i włosów. W dodatku kosmetyki są w pełni wegańskie i ekologiczne.

Polityka jakości Jean Paul Mynè opiera się na czterech prostych zasadach:

1. Stosowaniu zatwierdzonych oraz wyselekcjonowanych składników podczas opracowywania preparatów kosmetycznych (substancje potencjalnie szkodliwe są wyeliminowane, produkty nie zawierają formaldehydów parabenów, SLS, SLES);

2. Braku kompromisu pomiędzy jakością i ceną podczas doboru składników - tylko  surowce wysokiej jakości mogą przynieść doskonałe rezultaty;

3. Dystrybucji profesjonalnych produktów (PRO) tylko do wykwalifikowanych i profesjonalnych stylistów;

4. Pozyskiwaniu opinii klientów, w celu sprawdzenia stopnia zadowolenia z wyników po wykonanych zabiegach.

Produkty marki Jean Paul Mynè dostępne są w wybranych salonach fryzjerskich na terenie całej Polski. Więcej na www.jeanpaulmyne.com.pl

INTERIA.PL/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas