L’Oréal Paris Kobiety w roli głównej

Pokaż najpiękniejszą rolę w życiu z L’Oréal Paris. Festiwal Filmowy w Cannes, jedna z najważniejszych imprez filmowych na świecie, odbędzie się w tym roku już po raz 72. Gdy oczy Europy i Świata zwrócone są na canneński czerwony dywan oraz selekcję festiwalowych filmów, L’Oréal Paris pragnie wykorzystać ten wyjątkowy moment by mówić również o rzeczach ważnych dla Kobiet.

Od 2016 roku do grona Ambasadorek L’Oréal Paris dołączyła Grażyna Torbicka.
Od 2016 roku do grona Ambasadorek L’Oréal Paris dołączyła Grażyna Torbicka.INTERIA.PL/materiały prasowe

L’Oréal Paris to marka, która powstała ponad 100 lat temu. Od samego początku założeniem jej twórcy, było tworzenie kosmetyków dla kobiet, które wierzą w siebie, kreują własne życie, nie poddają się wyznacznikom i nakazom społecznym. Najlepiej ten przekaz obrazuje kultowe już hasło marki " Ponieważ jestem tego warta!"

Kultowa już reklama z 1971 roku, w której po raz pierwszy użyto hasła " Ponieważ Jestem tego warta!" przeszła do historii, ze względu na przełomowy i postępowy przekaz. Po raz pierwszy w historii, kobieta mówiła do kamery własnym głosem, w pierwszej osobie - był to znak prawdziwej rewolucji społecznej. Marka L’Oréal Paris dążyła do obalenia istniejących wówczas stereotypów, które były powodem przedmiotowego traktowania kobiet. Z pozoru prosty slogan reklamowy, miał zdecydowanie głębsze znaczenie. Marka wyraźnie podkreślała, że kobieta może i powinna decydować co jest dla niej najlepsze i z dumą twierdzić że jest tego warta!.

Hasło to towarzyszy marce od ponad 40 lat,  niezmiennie wspierając kobiecą niezależność i podkreślając jej wartość.

Dziś, gdy rola i pozycja kobiet jest inna niż na początku XX wieku, ale nadal będąc żywym i angażującym emocjonalnie tematem, L’Oréal Paris dostosowuje swój przekaz do zmieniających się potrzeb kobiet. Stawia sobie za cel inspirowanie i wspieranie kobiet na całym świecie w dążeniu do samorealizacji na ich własnych zasadach.

Marka do grona Ambasadorek zaprasza kobiety w każdym wieku, pokazując tym samym, że metryka nie ma znaczenia, liczy się pasja, osobowość i wewnętrzne piękno. Znakomite artystki, a przede wszystkim wspaniałe osobowości - to one nadają prawdziwe znaczenie hasłu: "Jesteśmy tego warte" i zachęcają by każda kobieta, pamiętała o tym każdego dnia. Pokazują, że drzemiąca w nas charyzma, siła oraz piękno nie są, i nigdy nie będą, warunkowe.

Od 2016 roku do grona Ambasadorek L’Oréal Paris dołączyła Grażyna Torbicka. Kobieta, która ze swojego dojrzałego piękna uczyniła niezwykły atut, będąc przy tym pełną społecznego zaangażowania. Jako pierwsza Polka, w trakcie trzyletniej współpracy, reprezentuje Polskę na czerwonym dywanie podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie marka pełni rolę Oficjalnego Kreatora Makijażu już od 22 lat.

Cannes 2019 będzie inne niż wszystkie, obok czerwonego dywanu, przepięknych kreacji tematem kluczowym będzie kobiecość i rola kobiet w społeczeństwie. L’Oréal Paris poprzez Kampanię Kobiety w roli głównej, chce zachęcać każdą z kobiet do pozytywnego myślenia o swoich życiowych rolach. Kampania opiera się na manifeście - "Życie pisze dla każdej z nas różne scenariusze, jedno się nie zmienia, to Ty grasz główną rolę, zupełnie jak na kinowym ekranie w trakcie Festiwalu Filmowego w Cannes. To jest twój czas i Twoja rola." L’Oréal Paris pozwoli czuć się każdej kobiecie w niej najpiękniej.

Kampanii towarzyszy też specjalny hasztag #Kobietywroliglownej, będąc współczesną formą angażującej komunikacji.

L’Oréal Paris przy pomocy kultowych produktów: Color Riche, True Match, Volume Milion Lashes , Excellence, Revitalift, Elseve pragnie pomóc kreować wizerunek zgodny z potrzebami każdej kobiety - by towarzyszyć jej w najważniejszych momentach życia.  Marka wie jak ważne są elementy, które finalnie budują całość. Właściwy kolor szminki tuż przed ważnym spotkaniem potrafi w mgnieniu oka dodać pewności siebie. Dobry i skuteczny korektor precyzyjnie i z łatwością przykryje cienie po nieprzespanej nocy. Idealnie dobrana koloryzacja szybko poprawi humor. Te z pozoru drobne akcenty sprawiają, że każda kobieta może uwierzyć w siebie, a wtedy pojawia się dodatkowa siła do działania.

L’Oréal Paris pomaga celebrować kobiecość każdego dnia  bez względu na to, w jakiej roli przyjdzie nam wystąpić!

INTERIA.PL/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas