Reklama

Reklama

Różowe produkty KEVIN.MURPHY wspierają walkę z rakiem piersi

KEVIN.MURPHY angażuje się w walkę z rakiem piersi w Polsce! W ramach akcji Loves Pink, procent z październikowej sprzedaży wszystkich różowych produktów marki wesprze działania Federacji Stowarzyszeń Amazonki.

Statystyki są nieubłagane: średnio co 14. Polka zachoruje na raka piersi, który jest najczęściej występującym nowotworem złośliwym u polskich kobiet. Wcześnie wykryty może być jednak całkowicie wyleczony - dlatego tak ważna jest profilaktyka.

W październiku, miesiącu świadomości raka piersi, trwa akcja KEVIN.MURPHY Loves Pink w ramach której procent ze sprzedaży wszystkich różowych produktów marki zostanie przekazany na rzecz Federacji Stowarzyszeń Amazonki. Akcja Loves Pink ma za zadanie nie tylko zwrócenie uwagi na problem raka piersi i na niezbędną profilaktykę nowotworową, ale także wsparcie działalności fundacji działającej na rzecz chorych.

Reklama

- KEVIN.MURPHY to marka oparta na trzech filarach. Jednym z nich są "Wybory, których dokonujemy", odnoszące się do odpowiedzialności marki za działania na rzecz środowiska naturalnego. My poszliśmy o krok dalej i rozszerzyliśmy rozumienie tego filaru o kolejne wybory - takie, których dokonujemy na rzecz naszego zdrowia - mówi Marcin Ostaniewicz, Członek Zarządu A&M Premium Distribution, wyłącznego dystrybutora marki KEVIN.MURPHY w Polsce.


Akcją objęte są wszystkie różowe produkty KEVIN.MURPHY
: linia ANGEL, czyli szampon ANGEL.WASH, odżywka ANGEL.RINSE i maska ANGEL.MASQUE, kuracja BODY.MASS oraz produkty do stylizacji: lotion ANTI.GRAVITY, ANTI.GRAVITY.SPRAY, pianka BODY.BUILDER oraz puder do włosów POWDER.PUFF.

Produkty objęte akcją dostępne są w salonach fryzjerskich oraz na www.hair2go.pl


INTERIA.PL/materiały prasowe

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje