Kupiłaś takie spodnie w Lidlu? Sieć wydała pilny komunikat
Sieć sklepów Lidl opublikowała na swojej stronie komunikat, który dotyczy damskich spodni dresowych dostępnych w dyskontach w całej Polsce. Okazuje się, że odzież nie zawiera wymaganych certyfikatów, w związku z tym konsumenci, którzy kupili taki artykuł, mogą go oddać do sklepu i uzyskać zwrot pieniędzy.
Kupiłaś takie spodnie w Lidlu? Sieć przekazała ważną informację
"Ważna informacja dla klientów" - taka zakładka pojawiła się na stronie Lidla, a to z reguły oznacza, że sieć ma do przekazania konsumentom istotny komunikat. Tym razem sprawa dotyczy odzieży, a konkretnie damskich spodni dresowych, które znalazły się w ofercie sklepów Lidl w całej Polsce.
"Firma T. Kwaspen B.V. informuje, że artykuł >>Damskie spodnie dresowe ze ściągaczami<< marki >>Esmara<< w kolorach: różowym, granatowym, zielonym o numerze artykułu IAN 449336_2304 (patrz metka artykułu) nie spełnia wymogów normy Recycled Claim Standards" - informuje Lidl.
Sieć wyjaśnia, że instytucja ustanawiająca normę Recycled Claim Standard wymaga zagwarantowania identyfikowalności artykułu za pomocą certyfikatów. Firma T. Kwaspen B.V. nie jest w stanie przedłożyć certyfikatów, w związku z tym ww. artykuł nie posiada ważnego certyfikatu Recycled Claim Standard, ale brak certyfikatu nie wpływa na jakość produktu.
Czytaj także: Popularna przyprawa znanego producenta znika ze sklepów. Zawiera za dużo groźnych substancji
Jak zwrócić damskie spodnie dresowe?
Lidl informuje również, że każda osoba, która kupiła spodnie wymienione w komunikacie, może je zwrócić. W tym celu należy skontaktować się biurem obsługi klienta za pomocą infolinii lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie Lidla (zakładka Portal Obsługi Klienta).
"Firma T. Kwaspen B.V. przeprasza wszystkich konsumentów, którzy kupili wskazany produkt, za zaistniałą sytuację" - dodaje sieć sklepów Lidl.
Warto wiedzieć: "Zagrożenie dla zdrowia". Pilny apel GIS ws. herbaty. Nie spożywaj jej pod żadnym pozorem