Przyszłość „Polskich Nadziei Olimpijskich” w naszych rękach. Rusza ogólnopolska akcja

Artykuł sponsorowany

P&G i Tesco rozpoczynają wspólną akcję na rzecz programu Polskie Nadzieje Olimpijskie, w którą zaangażować może się każdy. Wystarczy kupić produkty firmy Procter & Gamble, takie jak: Ariel, Lenor, Pampers czy Gillette w sklepach Tesco, by wesprzeć rozwój sportowy dzieci i młodzieży, także tej chorej i niepełnosprawnej. Akcja trwa od 28 lipca do 24 sierpnia br.

tesco
tesco.

Podczas gdy nasi najlepsi sportowcy uczestniczą w ostatnich już treningach przed najważniejszym dla nich wydarzeniem sportowym, warto byśmy już teraz pomyśleli o tych, którzy sportowych emocji będą nam dostarczać w nieodległej przyszłości. Na prawidłowy rozwój sportowego talentu składa się przede wszystkim wytrwała, solidna praca na treningach. To jednak również wcale nie błahe wydatki na zakup sprzętu, wynajem obiektów, wyjazdy na zgrupowania i zajęcia indywidualne. Właśnie kwestie finansowe niejednokrotnie stają się przeszkodą w rozwoju sportowca. To m.in. dlatego w 2013 roku powstał Program Polskie Nadzieje Olimpijskie, wspólna inicjatywa Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Procter & Gamble, Telewizji POLSAT, a także agencji Grupy Grey Group.

"Wszyscy wiemy, że droga na podium jest długa, wymaga ogromu pracy
i wielu poświęceń, jednak nie tylko od tego zależy. Wsparcie finansowe dla młodych sportowców, naszych nadziei olimpijskich jest niezbędne, jeśli chcemy by cała Polska mogła być z nich dumna za kilka lat!" - mówi Włodzimierz Kleniewski, Dyrektor Polskiej Fundacji Olimpijskiej.

Program ma również na celu wsparcie instytucji upowszechniających aktywność sportową wśród dzieci i młodzieży chorej i niepełnosprawnej. "Dzieciom niepełnosprawnym sport jest szczególnie potrzebny, ponieważ oprócz tego, że jest uzupełnieniem rehabilitacji, pozwala integrować się z innymi dziećmi i rozwijać kompetencje społeczne" - tłumaczy Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

W ciągu dwóch edycji programu udało się przekazać ponad 2,5 mln zł 31 organizacjom w całej Polsce. W dniach od 28 lipca do 24 sierpnia, P&G wspólnie z siecią sklepów Tesco zachęca konsumentów do wspierania sportowych talentów oraz rozwoju dzieci chorych i niepełnosprawnych poprzez sport. Można to zrobić w bardzo prosty sposób - wystarczy w ciągu najbliższych 4 tygodni kupić w Tesco produkty P&G takie jak: Always, Pampers, Ariel, Lenor, Head&Shoulders, Fairy, Gillette czy Blend-a-med.

"W akcję może włączyć się każdy - wystarczy tylko dobrze zaplanować swoje zakupy i wybrać produkty, których większość Polaków i tak używa na co dzień, by przyczynić się do rozwoju największych sportowych talentów w kraju" - mówi Robert Grzyb, Dyrektor Sprzedaży P&G w Polsce. "Nasi klienci bardzo często angażują się w prowadzone przez Tesco działania na rzecz dzieci i młodzieży. Jesteśmy przekonani, że i tym razem, w duchu nadchodzących sportowych wydarzeń, będą chcieli przyczynić się do rozwoju utalentowanej sportowo młodzieży i pomóc dzieciom niepełnosprawnym" - dodaje Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.

Akcją objęte są wszystkie produkty P&G we wszystkich sklepach Tesco. Zgromadzone fundusze zostaną przekazane na rzecz beneficjentów programu Polskie Nadzieje Olimpijskie w formie grantów.

Więcej informacji o akcji: www.tesco.pl/sport-charity

logo
logo.

***

O PARTNERACH

Polski Komitet Olimpijski

Polski Komitet Olimpijski jest autonomiczną organizacją pozarządową, której misją jest rozwój, propagowanie i ochrona Ruchu Olimpijskiego w Polsce, zgodnie z Kartą Olimpijską. Od ponad 95 lat rozwija aktywną i wielokierunkową działalność, stwarza warunki i organizuje udział polskiej reprezentacji w igrzyskach olimpijskich, promuje ideę olimpijską i upowszechnia sport, włącza polski ruch sportowy do światowej rodziny olimpijskiej i zapewnia stałe kontakty polskiego sportu z międzynarodowym ruchem olimpijskim, podejmuje różnorodne działania w dziedzinie edukacji olimpijskiej i przyczynia się do trwałych związków sportu ze sztuką.

Procter & Gamble

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in. Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Blend-a-med® Bonux®, Braun®, Discreet®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Vicks®, Wella®. P&G prowadzi działalność w blisko 70 krajach. Aktualności oraz więcej informacji nt. P&G i marek dostępne na stronie: https://www.pg.com/pl_PL/

Telewizja Polsat

POLSAT to pierwsza niezależna stacja telewizyjna w Polsce wchodząca w skład grupy medialnej Cyfrowy Polsat. Obecnie jest jedną z największych, najbardziej cenionych i rozpoznawalnych marek medialnych w Polsce. Najmocniejszymi filarami stacji są: doskonała rozrywka, pasjonujące kino, rzetelna i szybka informacja oraz emocjonujący sport. Oferta programowa budowana jest głównie w oparciu o własne marki serialowe połączone z bogatym portfolio filmów fabularnych, seriali zagranicznych i doskonałej rozrywki na światowym poziomie. Telewizja Polsat intensywnie inwestuje w rozwój kanałów tematycznych. Obecnie stacja posiada w ofercie trzydzieści dwa kanały (w tym dziesięć w jakości HD).

GREY Group

GREY GROUP to, należący do koncernu WPP, zespół agencji, oferujących Klientom pełen zakresu usług komunikacyjnych ATL, BTL, Public Relations i Digital oraz wsparcie strategiczne. GREY Group ma doświadczenie w tworzeniu komunikacji marek międzynarodowych i lokalnych. Dzięki zapleczu w międzynarodowej sieci WPP, znakomitej znajomości lokalnego rynku oraz zespołowi utalentowanych i działających z pasją ludzi - tworzymy zintegrowane i skuteczne biznesowo projekty dla firm z wielu segmentów rynku. GREY GROUP jako holding istnieje w Polsce od czerwca 2008. W jej skład wchodzą agencje reklamowe GREY Worldwide Warszawa, Testardo Gram oraz sieciowa agencja Public Relations - Cohn&Wolfe. GREY Group posiada również w swoich strukturach niezależny zespół odpowiedzialny za działania w nowych mediach, a także zespół zajmujący się projektowaniem strategii kampanii i opiekę nad nowym biznesem. GREY Group oddaje także do dyspozycji swoich Klientów profesjonalne Działy Produkcji RTV oraz Poligrafii, a także Studio DTP.

Tesco Polska

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 440 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia niemal 30 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza 5 milionów klientów.

Biel Vizira i żywe kolory w jednym. 
Płyn do prania Vizir zapewnia 100% czystości w jednym prostym praniu! Dba o kolory i zapewnia idealn biel po każdym praniu. Łatwy w nalewaniu i dozowaniu: 1 nakrętka = 1 pranie. 
100% bieli Vizira w jednym prostym praniu. Kapsułki do prania są łatwe w użyciu – nie trzeba myśleć o dozowaniu, ryzyku rozlania lub użycia zbyt dużej ilości detergentu.
Proszek do prania Vizir zapewniają 100% idealnej bieli Vizira przy użyciu zaledwie 70 g proszku.
Nie maskuje. Naprawdę usuwa nieprzyjemne zapachy.
Ambi Pur to rozwiązanie, które dzięki unikalnej technologii nie maskuje, ale usuwa nieprzyjemne zapachy.
Pozostawia po sobie przyjemny oceaniczny zapach świeżego powietrza.
Wolna od podrażnień każdego dnia.
Podpaski Naturella jako jedyne zapewniają łagodną pielęgnację skóry dzięki zawartości formuły Dermacrem™, która otula skórę ochronną warstwą i delikatnie zapobiega podrażnieniom. Wkładki Naturella nie tylko zapewniają miękkość i świeżość, ale również dbają o Twój komfort każdego dnia. Opracowano je z myślą o codziennym uczuciu świeżości i czystości oraz sprawianiu, aby skóra była miękka i zdrowa.
Żyj do 100% bez łupieżu – już na zawsze!
Head&Shoulders dokładnie myje włosy i pielęgnuje skórę głowy, pozostawiając je piękne, zdrowe. Przy regularnym stosowaniu włosy zwalcza do 100% bez widocznych oznak łupieżu już na zawsze. Najlepszy efekt przy stosowaniu z odżywką. Dzięki delikatnej formule nadaje się do codziennej pielęgnacji.
+12
.
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas