Anja Rubik namawia do przełamywania lodów

Przez lata Anja Rubik była postacią, która przekraczała świat mody, aktywizm społeczny i środowiskowy na wielu forach i różnych platformach, a jej konsekwentna jasność myśli i odwagi moralnej stała się powszechnie szanowana. Misją Magnum jest, aby ludzie odważnie i świadomie sięgali po prawdziwe przyjemności nie przejmując się tym, co myślą inni. Nic dziwnego, że Magnum wybrało Anję na swoją ambasadorkę i wspiera jej fundację Sexedpl zostając partnerem akcji #przełamlody.

Anja Rubik w najnowszej kampanii lodów Magnum
Anja Rubik w najnowszej kampanii lodów Magnummateriały prasowe

Anja Rubik, urodzona w Polsce supermodelka, od lat znajduje się na szczycie branży modowej. Brała udział w kampaniach reklamowych dla najbardziej znanych domów mody, w tym Chloe, Gucci, Chanel, Valentino, Estee Lauder, Versace i YSL. Vogue Paris nazwał Rubik jedną z 30 najlepszych modelek dekady. Od teraz możemy ją zobaczyć w kampanii nowych lodów Magnum RUBY.

Dla Magnum, Anja Rubik jest ikoną wolności i przekraczania granic. Zobaczcie jak Anja Rubik perfekcyjnie odnalazła się w stylistyce i świecie marki Magnum. Na zdjęciach uchwycono jest naturalne, kobiece piękno i seksapil w połączeniu z kuszącym i intrygującym gestem zaproszenia do... przekroczenia granic przyjemności.

Takie jest też hasło kampanii: #przekroczgraniceprzyjemnosci.

Supermodelka w kampanii #przełamlody?materiały promocyjne

Kto nie lubi jedynej w swoim rodzaju receptury polewy czekoladowej wydającej charakterystyczny dźwięk przy gryzieniu? Teraz lody Magnum są dostępne w czekoladzie czwartej generacji o naturalnym rubinowym kolorze i delikatnie jagodowym smaku, bez sztucznych barwników i aromatów, pochodzącej z wyselekcjonowanych ziaren kakaowca.

Zobacz, jak wyglądała praca za kulisami kampanii:

Zdjęcia zza kulis
Zdjęcia zza kulis
Zdjęcia zza kulis
Zdjęcia zza kulis
+3

Anja, w jednym z wywiadów, tak mówi o nowej współpracy z marką Magnum: "Znalazłam partnera, który odważył się nam pomóc, jest to fantastyczna marka Magnum. Razem ruszamy z akcją, która nazywa się #przelamlody. Przełamujemy tabu, przełamujemy ciszę, strach i wstyd. W naszej kulturze mamy silnie zakodowany wstyd. Wstydzimy się pytać, wstydzimy się poruszać drażliwe tematy. Teraz mamy trzy anonimowe live czaty tygodniowo: we wtorek, środę i niedzielę. Obliczyliśmy, że będziemy w stanie odpowiedzieć na ponad 1200 pytań miesięcznie"

materiały promocyjne
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas