Baby boom celebrytek - Lewandowska na topie

Anna Lewandowska wzbudzała w minionym roku największe zainteresowanie polskich mediów spośród polskich i zagranicznych celebrytek spodziewających się dziecka. Żona "Lewego" zdecydowanie pokonała na tym polu m.in. Natalię Kukulską czy Natalie Portman.

"PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" sprawdził popularność medialną dziesięciu topowych celebrytek polskich i zagranicznych spodziewających się dziecka. Zdecydowanie największym zainteresowaniem polskich mediów spośród wszystkich analizowanych przyszłych mam cieszyła się Anna Lewandowska.

Reklama

Już sama informacja o jej ciąży wywołała lawinę publikacji. Na jej temat w kontekście dziecka opublikowano 2,7 tys. materiałów. Miejsca na podium pod względem liczby materiałów zajęły także Natalia Kukulska (309 publikacji) i Natalie Portman (275).

Wyraźnie mniejszym powodzeniem rodzimych mediów cieszyły się w tym kontekście Małgorzata Socha (154 publikacje), Otylia Jędrzejczak (147), Janet Jackson (92) i Irina Shayk (69). Zestawienie zamykają Geri Halliwell (32), Ciara (30) oraz Anna Kerth (21).

Na portalach internetowych i w prasie dominowały Lewandowska i Kukulska. Jednak w przypadku radia i telewizji dziennikarze najczęściej informowali o Lewandowskiej, a następnie o Otylii Jędrzejczak. Na okładkach czasopism najczęściej można było znaleźć informacje o spodziewanym dziecku Lewandowskiej, ale także Sochy i Kukulskiej.

W mediach społecznościowym prym także wiodła Lewandowska. Na jej temat w kontekście ciąży internauci opublikowali 6,7 tys. wzmianek. Dużą popularnością cieszyła się także Kukulska (3,5 tys.) i Socha (3,3 tys.). Internauci najrzadziej pisali o Halliwell, Ciarze i Portman.

Analitycy oszacowali także ekwiwalent reklamowy tych publikacji. Wartość doniesień na temat ciąży Lewandowskiej oszacowano na poziomie 35,4 mln zł. Za nią znalazły się Portman - 8,2 mln zł i Jędrzejczak - 3,6 mln zł.



Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje