Filmowa Wonder Woman twarzą marki kosmetycznej
Piękna izraelska aktorka dołączyła do grona gwiazd reklamujących popularne kosmetyki do makijażu. Gal Gadot zgodziła się na współpracę nie przypadkiem - już wkrótce pod szyldem marki ruszy kampania na rzecz aktywizowania kobiet, której gwiazda została rzeczniczką.
Jest aktorką, byłą Miss Izraela, zdeklarowaną feministką, a prywatnie szczęśliwą żoną i matką dwóch córek. O Gal Gadot świat usłyszał po błyskotliwym występie w hollywoodzkiej produkcji o amazońskiej księżniczce Dianie, która staje się super bohaterką ratująca świat przed zagładą. Rola w "Wonder Woman" przyniosła pięknej Izraelce międzynarodową sławę i udział w coraz ciekawszych projektach, a ona sama z miejsca stała się symbolem kobiecej siły i nowej jakości w skostniałym przemyśle filmowym.
Gadot wraz z innymi hollywoodzkimi aktorkami pojawiła się niedawno na czerwonym dywanie podczas tegorocznej ceremonii wręczenia Złotych Globów. Dołączyła tym samym do koleżanek po fachu, które zdecydowały się założyć tego wieczoru wymowną czerń, aby zamanifestować swoje poparcie dla kampanii Time's Up. Inicjatywa amerykańskiej branży filmowej powstała po to, by przeciwstawić się przemocy wobec kobiet oraz wspierać jej ofiary.
Filmowa Wonder Woman może tymczasem dopisać do długiej listy osiągnięć i ciekawych projektów kolejny punkt - właśnie została ambasadorką amerykańskiej marki kosmetycznej Revlon, produkującej kosmetyki do makijażu. "Byłam namawiana do współpracy przez rozmaite firmy kosmetyczne już wcześniej, ale bardzo ważne jest dla mnie, aby współpracować z kimś, z wiem, że stworzę idealny duet. Pamiętam, że moja mama i babcia używały produktów Revlon, podobnie jak ja, gdy byłam młodsza, ponieważ były dostępne i nie nazbyt drogie. To coś, co naprawdę lubię i w nich cenię" - skomentowała Gadot w rozmowie z magazynem "Vogue".
"Makijaż jest czymś, co sprawia radość i powoduje, że czujesz się piękna - zwłaszcza gdy jesteś pracującą mamą i bardzo często jesteś zmęczona!" - przekonuje aktorka, która zawsze olśniewa na czerwonych dywanach intrygującą urodą i nieskazitelną cerą. Była modelka, a obecnie wzięta aktorka i aktywistka nie przepada za zbyt mocnym makijażem. Uwielbia za to podkreślać usta czerwoną szminką oraz tuszować rzęsy, które jej zdaniem są atrybutem kobiecości.
Gadot to również pierwsza rzeczniczka kampanii Revlon's Live Boldly. Kampania, która ma ujrzeć światło dzienne jeszcze w tym miesiącu, została stworzona, by zainspirować kobiety na całym świecie do wyrażania siebie i zachęcić je do rozmów o wspólnych doświadczeniach, a także celebrować rozmaite oblicza kobiecego piękna. "Bycie kobietą to siła - na wielu poziomach" - skonstatowała aktorka w rozmowie z magazynem "Rolling Stone". (PAP Life)