Linda kojarzy się z piwem

Bogusław Linda kojarzy się konsumentom z piwem, a Joanna Brodzik z kosmetykami.

Tak przynajmniej wynika z najnowszego raportu, w ramach którego ankietowanych pytano z jakimi produktami/branżami kojarzą im się najbardziej znani aktorzy i piosenkarze. Pytano m.in. o Joannę Brodzik, Cezarego Pazurę, Daniela Olbrychskiego i Krzysztofa Krawczyka.

W przypadku niektórych artystów na skojarzenia największy wpływ miała ich wcześniejsza aktywność w reklamie.

Wśród aktorów w czołówce znaleźli się: Bogusław Linda, który najczęściej kojarzy się z piwem (27,5 proc.) i samochodami (23,8 proc.); Joanna Brodzik - kosmetyki (65,9 proc.) i odzież (28,3 proc.); Cezary Pazura - piwo (23,9 proc.) i samochody (20, 1 proc.) oraz Daniel Olbrychski - lody (32,5 proc.).

W gronie osób związanych z branżą muzyczną, wymienionych w raporcie, są: Krzysztof Krawczyk, który kojarzy się Polakom przede wszystkim z samochodami (12,9 proc. wskazań), zespół Bajm - lody (31,2 proc.) i odzież (30,8 proc.), zespół Łzy - kosmetyki (23,1 proc.) oraz zespół Jeden Osiem L - telefony komórkowe (28,8 proc.) i piwo (27,3 proc.).

Raport może być wskazówką dla marketerów, z jakimi gwiazdami mogliby się wiązać sponsoringowo czy reklamowo - podał Serwis Media i Marketing Polska.

Raport "Sponsoring monitor 2004/2005" przygotowała firma ARC Rynek i Opinia.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas