Selena Gomez podpisała intratny kontrakt reklamowy
Amerykańska aktorka i piosenkarka, Selena Gomez, została twarzą luksusowej marki, której specjalnością są torebki. Jej kontrakt opiewa na zawrotną kwotę 10 mln dolarów.
Gwiazda nie tylko będzie twarzą marki, podjęła się również zaprojektowania linii akcesoriów. Znakiem charakterystycznym marki Coach, która w tym roku obchodzi 75. urodziny, są torebki wykonane z materiału zadrukowanego w logo "C". Wkrótce przekonamy się, jak Gomez zinterpretuje słynny motyw.
Gwiazda dysponuje doskonałym kanałem do promocji marek, z którymi współpracuje. Jest królową Instagrama, aplikacji do publikowania zdjęć. Gomez zajmuje pierwsze miejsce na liście najpopularniejszych profili już drugi rok z rzędu, ma ponad 104 miliony fanów.
W sierpniu artystka ogłosiła, że robi przerwę w karierze. Ta decyzja związana była z jej problemami zdrowotnymi - choruje na tocznia. "Odkryłam, że lęki, napady paniki i depresja mogą być skutkami tocznia"- wyznała w wywiadzie dla jednego z magazynów. Przez trzy miesiące przebywała w specjalistycznym ośrodku, w którym nie używała telefonu komórkowego i mediów społecznościowych. Do show biznesu wróciła z przytupem 20 listopada, pojawiając się na gali American Music Awards. Podczas tej imprezy otrzymała nagrodę dla Artystki Roku Pop-Rock.