Wielki sukces Joanny Przetakiewicz

Marka La Mania założona przez Joannę Przetakiewicz radzi sobie coraz lepiej nie tylko na Polskim, ale również na światowym rynku mody. Ostatnio pojawiły się kolejne dowody na to, że zdobywa rozpoznawalność i uznanie wśród zagranicznych gwiazd.

Joanna Przetakiewicz
Joanna PrzetakiewiczPaweł WrzecionMWMedia

Jak możemy przeczytać na stronie internetowej marki: "La Mania powstała 25 września 2010 roku w Warszawie. Obecnie jest wiodącą marką modową w Polsce, która rozwija się w kierunku europejskich rynków dóbr luksusowych".

Okazuje się, że o sukience od La Manii marzą już nie tylko polskie gwiazdy. Joanna Przetakiewicz, którą obecnie możemy oglądać w popularnym programie "Azja Express", na swoim Instagramie zamieściła post zawierający radosną wiadomość.

Kreację od La Manii założyła bowiem Nicole Scherzinger - gwiazda brytyjskiego "The X-Factor". Co więcej, piosenkarka nie pierwszy raz postawiła na sukienkę od Przetakiewicz. Wcześniej miała okazję zaprezentować się w czerwonej, eleganckiej sukni i pasiastym kombinezonie polskiej marki.

Tym razem Scherzinger wybrała czarną, krótką sukienkę z półgolfem i rozszerzanymi rękawami. Pod postem Przetakiewicz rozpętała się dyskusja. Zdecydowana większość fanów gratulowała Joannie sukcesu. Byli jednak i tacy, którzy dostrzegli na zdjęciu niepokojący szczegół.

Poszło o buty Nicole, które wyglądały po prostu ma za małe. "Piękna sukienka! Ale sorry buty są okropne." czy "Przepraszam kobitka ładna, ale buty okropne i jeszcze brzydko stopy wyglądają. Palce za burtę wychodzą. - pisali.

Oczywiście wpadka Scherzinger nie umniejsza sukcesu Przetakiewicz - w końcu chodzi o sukienkę.

Podobają wam się projekty La Manii?

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas