Reklama

Reklama

Dania na cały tydzień

Smaczne i proste w przygotowaniu!

Cukinia smażona z czosnkiem i koprem

Składniki

  • 3 cukinie
  • kilka łyżek jasnego sosu sojowego (niekoniecznie)
  • 2 ząbki czosnku
  • kilka łyżek oliwy
  • sól
  • pieprz
  • kilka gałązek koperku
  • jogurt naturalny

Sposób przygotowania

1. Cukinie umyj, osusz, pokrój w plastry. Posyp solą, odstaw na pół godziny, opłucz sól i ponownie osusz. 

2. Skrop jasnym sosem sojowym (niekoniecznie), posyp pieprzem, smaż z obu stron kilka minut na rozgrzanej oliwie, do chwili, gdy będą lekko brązowe. 

3. Odkładaj na talerz wyłożony papierowym ręcznikiem, by osączyć tłuszcz. 

4. Układaj usmażone plastry cukinii w naczyniu. Czosnek i koperek drobno posiekaj, posyp warzywo. Podawaj z jogurtem naturalnym. 

Reklama


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje